Учасники фармринку України пропонують залишити рекламу ліків з її попереднім затвердженням держрегулятора

Вівторок 19 жовтня 2010 19:41

Учасники фармацевтичного ринку пропонують залишити рекламу ліків з її попереднім затвердженням держрегулятора. Таку думка на українському фармацевтичному форумі, організованому інститутом Адама Сміта висловив генеральний директор компанії "Єпроаптека" Тетяна Буц, передає кореспондент РБК-Україна.

"Варто подумати, як на нашому ринку здійснювати рекламні заходи ... На добровільній основі, платно, отримувати експертні висновки заздалегідь, для тих рекламних матеріалів, які можуть виходить на телебачення . Якщо ми отримаємо попередній висновок про те, що ця реклама добросовісна, що вона не порушує закон про рекламу, тоді ми матимемо право розмістити на телебаченні абсолютно нормальну рекламу", - сказала Т.Буц.
За її словами, такий регулятор може бути створений або в якості міжвідомчої організації на базі Мінохоронздоров'я, Антимонопольного комітету або Держспоживстандарті, або ж як автономний регулятор.
Подібної думки дотримується і радник міністра охорони здоров'я Костянтин Косяченко. "Я вважаю, що має бути створена міжвідомча група, вона може бути створена і при Мінохоронздоров'я і при Держспоживстандарті, і при АМКУ", - сказав К.Косяченко.
Він додав, що сьогоднішнє законодавче поле дозволяє створити таку групу і, на його думку, це допоможе присікти порушення антимонопольного законодавства.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся