ua en ru

Twitter підвищила діапазон ціни на свої акції до 23-25 дол

Компанія Twitter оголосила про підвищення діапазону ціни на свої папери з 17-20 дол. до 23-25 дол., передає телеканал CNBC.

Компанія Twitter оголосила про підвищення діапазону ціни на свої папери з 17-20 дол. до 23-25 дол., передає телеканал CNBC.

Таким чином, по верхній межі діапазону ринкова капіталізація Twitter складе 13,6 млрд дол. В результаті первинного розміщення акцій (IPO) компанія залучить до 1,8 млрд дол. При колишньому діапазоні ці значення становили 10,9 і 1,6 млрд дол. відповідно.

Компанія Twitter Inc. оголосила про намір провести IPO у вересні 2013 р. В кінці жовтня 2013 р. компанія повідомила, що планує розмістити папери за ціною в діапазоні 17-20 дол. Остаточна ціна розміщення буде оголошена 6 листопада, а торги акціями Twitter на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE) можуть стартувати 7 листопада 2013 р.

Компанія Twitter Inc. офіційно подала документи на IPO на початку жовтня. Компанія сподівається залучити інвесторів, незважаючи на відсутність прибутку протягом останніх трьох років. Twitter Inc. заявляє про намір отримати інвестиції в розмірі 1 млрд. дол., хоча вважається, що ця цифра була названа швидше в рекламних цілях. Якщо плани компанії здійсняться, її акції будуть розміщені на біржі в листопаді 2013 р. Майданчиком для IPO стане Нью-Йоркська фондова біржа. Ціновий діапазон акцій микроблогингового ресурсу Twitter в рамках IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі встановлений у розмірі 17-20 дол. за штуку.

Дата проведення IPO, яке відбудеться на Нью-Йоркській фондовій біржі, поки не оголошене. За неофіційними даними, первинне розміщення акцій може відбутися до кінця листопада. Ціни в рамках IPO оголосять 14 листопада, торги почнуться на наступний день. Папери будуть торгуватися під тікером TWTR. Презентація IPO Twitter очікується 25 жовтня.

У 2012 р. прибуток Twitter зросла на 198% - до 317 млн дол., в той час як чисті збитки скоротилися на 38% - майже до 79 млн дол. У своєму недавньому заяві на IPO Twitter повідомила про наявність 232 млн активних користувачів порівняно з 218 млн у червні 2013 р.

Середній дохід з одного користувача в 2013 р. становить 0,64 дол. Для порівняння, аналогічний дохід Facebook - 1,60 дол. На думку аналітиків, саме цей показник відіграє ключову роль.

У докладному переліку факторів ризику (типовий документ, що додається до всіх заявок на IPO) Twitter Inc. вказала залежність бізнесу від рекламних надходжень. Понад 87% доходу компанії за перше півріччя 2013 р. склали доходи від реклами.