ru ua

Twitter в ході IPO може виручити до 1,6 млрд дол

Ціновий діапазон акцій микроблогингового ресурсу Twitter в рамках IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі встановлений у розмірі 17-20 дол. за штуку, повідомляє Reuters з посиланням на документ, направлений в Комісію з цінних паперів і бірж.

Ціновий діапазон акцій микроблогингового ресурсу Twitter в рамках IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі встановлений у розмірі 17-20 дол. за штуку, повідомляє Reuters з посиланням на документ, направлений в Комісію з цінних паперів і бірж.

Сервіс мікроблогінгу Twitter розраховує залучити в ході первинного публічного розміщення акцій від 1,25 млрд дол. до 1,44 млрд дол. Всього Twitter має намір реалізувати на Нью-Йоркській фондовій біржі близько 13% від загального числа - 70 млн акцій.

Якщо всі запропоновані акції будуть продані, Twitter запропонує інвесторам додатково 10,5 млн цінних паперів. Це дозволить збільшити обсяг виручки від IPO до 1,6 млрд дол.

Таким чином, капіталізація ресурсу може бути оцінена в районі 11 млрд дол.

Нещодавно стало відомо, що банки-організатори IPO сервісу погодилися відкрити для компанії револьверну кредитну лінію в розмірі 1 млрд дол. із строком надання позики на п'ять років, ставка - 1-1,75% плюс LIBOR (лондонська ставка міжбанківського кредитування).

Ці кошти допоможуть Twitter покрити потенційні витрати в ході первинного розміщення, а можливо, будуть використані пізніше для розвитку бізнесу. При цьому особливість револьверної, інакше - відновлювальної, позики полягає в тому, що компанія повинна буде виплатити кредиторам певну суму, навіть якщо гроші їй не знадобляться.

Дата проведення IPO, яке відбудеться на Нью-Йоркській фондовій біржі, поки не оголошене. За неофіційними даними, первинне розміщення акцій може відбутися до кінця листопада. Ціни в рамках IPO оголосять 14 листопада, торги почнуться на наступний день. Папери будуть торгуватися під тікером TWTR. Презентація IPO Twitter очікується 25 жовтня.

У 2012 р. прибуток Twitter зросла на 198% - до 317 млн дол., в той час як чисті збитки скоротилися на 38% - майже до 79 млн дол. У своєму недавньому заяві на IPO Twitter повідомила про наявність 232 млн активних користувачів порівняно з 218 млн у червні 2013 р.

Середній дохід з одного користувача в 2013 р. становить 0,64 дол. Для порівняння, аналогічний дохід Facebook - 1,60 дол. На думку аналітиків, саме цей показник відіграє ключову роль.

У докладному переліку факторів ризику (типовий документ, що додається до всіх заявок на IPO) Twitter Inc. вказала залежність бізнесу від рекламних надходжень. Понад 87% доходу компанії за перше півріччя 2013 р. склали доходи від реклами.