ua en ru

Суд відмовився зобов'язати швейцарську Swissport продати МАУ 70% "Свіспорт Україна"

Господарський суд Києва 29 травня відхилив позов авіаперевізника "Міжнародні авіалінії України", який вимагав зобов'язати швейцарську компанію Swissport International продати МАУ 70% ТОВ "Свіспорт Україна". Про це РБК-Україна повідомив представник Swissport International у суді Артур Киян.

"Відмовив (суд, - ред.) в позові МАУ повністю", - зазначив адвокат.

27 березня 2013 р. Київський апеляційний господарський суд залишив у силі рішення суду першої інстанції від жовтня 2012 року, згідно з яким МАУ повинна була стати 100-процентним власником "Свіспорт Україна". Swissport за рішенням суду зобов'язана була продати МАУ 70,4% "Свіспорт Україна" за 433 тис. дол.

Однак Swissport подала касацію до Вищого господарського суду України, і той у жовтні 2013 р. постановив відправити справу на новий розгляд до суду першої інстанції - Господарський суд Києва.

За словами Кияна, після рішення апеляційної інстанції МАУ вже встигла прийняти 5 рішень щодо "Свіспорт Україна", в тому числі про зміну її назви на "Інтеравіа" і керівництва. Swissport своєю чергою оскаржив у судах всі 5 рішень, і одне з них суд вже скасував.

Зараз захист Swissport очікує подачі апеляції з боку МАУ. "Швидше за все, буде подана апеляція, МАУ навряд чи залишить це просто так", - зазначив Киян.

Swissport International надає послуги хендлінгу у 192 аеропортах у 38 країнах світу. Штат "Свіспорт Україна" складав 800 чоловік. Компанія працює в аеропорту "Бориспіль" (близько 60% пасажирського хендлінгу), а також у "Жулянах" і аеропорту "Харків". Серед клієнтів: Wizz Air, Austrian Airlines, Air France, Alitalia, "Аерофлот", "Трансаеро", Turkish Airlines, British Airways і El Al.

У 2006 р. Swissport викупив у МАУ за 382,8 тис. дол. 70,4% частки хендлінгової компанії "Інтеравіа", яка пізніше була перейменована на "Свіспорт Україна". У 2011 р. після того як Фонд держмайна (ФДМ) продав 61,6% акцій МАУ компаніям, співвласником яких був, зокрема, Арон Майберг, авіаперевізник спробував змінити принципи управління спільним активом.