ua en ru

Стали відомі подробиці про нову GTA 5

На вітрині одного з найбільших онлайн-магазинів з'явилося опис до нової версії гри Grand Theft Auto для ігрових приставок Xbox 360 і PlayStation 3. Також в каталозі вказана точна дата виходу очікуваної новинки. Згідно з наданою інформацією, вже 26 березня 2013 року Grand Theft Auto 5 з'явиться у продажу. Раніше компанія-розробник GTA 5 Rockstar Games підтверджувала, що гру можна буде очікувати лише навесні 2013 року, при цьому, не уточнюючи місяць і дату надходження GTA 5 на продаж.

Нагадаємо, що GTA 5 створюється для ігрових приставок PlayStation 3 і Xbox 360. Стосовно версії гри для інших платформ - офіційної інформації на даний момент немає. Але в компанії Rockstar Games не виключають, що далі в майбутньому гра може надійти в продаж для платформ Wii U і PC, пише «Біржовий лідер».

У 2011 році на офіційному сайті компанії розробника GTA з'явилася інформація з логотипом нової гри GTA 5 . 2 листопада 2011 року відбулася перша прем'єра першого трейлера гри. І вже 3 листопада того ж року був представлений перший анаос про розробку нової гри.
Як раніше повідомлялося, навколо GTA 5 ходили наполегливі чутки про те, що вона повинна вийти на консолях наступного покоління, на більш потужних і більш продуктивних платформах. Але за підсумком розробники компанії Rockstar Games вибрали вже усталені та перевірені часом приставки. Чому так, відповів у своєму інтерв'ю Ден Хаузер, з Rockstar.

«Ми випускаємо в першу чергу гри, а не залізо. І створюємо їх на тих технологіях, які маємо на поточний момент. Grand Theft Auto 4 була першою грою, випущеної нами для новітніх ігрових платформ, а також першої пробної грою в HD графіку, всі ці аспекти сильно ускладнили розробку гри. Але зараз, то ми знаємо залізо, а тому робити гри стало, по правді кажучи, цікавіше і ще веселіше. Гра GTA: San Andres була створена на піку популярності і життєвого циклу ігрової приставки PlayStation 2, тому ми змогли отримати таку якісну гру. Зараз найкращий час для виходу нової версії GTA, з однієї простої причини, що всі найкращі ігри виходять на піку життєвого циклу консолей», - заявив Хаузер у своєму інтерв'ю японському виданню Famitsu.