ua en ru

Системи пожежної сигналізації Київського метрополітену потребують заміни на 72%

Системи пожежної сигналізації Київського метрополітену потребують заміни на 72%. Про це в ході прес-конференції повідомив директор Департаменту пожежної безпеки Держтехногенбезпеки України Михайло Байтала, передає кореспондент РБК-Україна.

"В тунелях немає датчиків пожежної сигналізації. Можливо, скоро уряд прийме рішення, що там повинні бути пожежні датчики, щоб можна було контролювати всю гілку метрополітену... В інших країнах світу це є", - сказав Байтала.

"Зі 103 систем пожежної сигналізації 72% підлягають заміні. І з 26 установок пожежогасіння 2 підлягають заміні", - додав він.

Також за його словами, в метрополітені необхідно замінити кабелі на негорючі.

Крім того, за словами заступника начальника управління технічної безпеки Держтехногенбезпеки Олега Огородника, Київський метрополітен забезпечений запасом протигазів лише на 77%.

"Жоден об'єкт метро не забезпечений системами раннього виявлення... Є просідання тунелів. Допустиме просідання 400 мм, тобто лінії, де осідання 250 мм. На сьогоднішній день проведені роботи з укріплення на 1389 п/м з 5594 п/м", - повідомив Огородник.

За словами заступника начальника метрополітену, головного ревізора з безпеки руху Валерія Мелещенко, всі станції метро необхідно обладнати відеоспостереженням з можливістю архівації даних, але ці та інші цілі щодо підвищення безпеки метрополітену на сьогоднішній день не має відповідного фінансування.

Нагадаємо, у київському метрополітені на станції "Осокорки" 14 березня, 16:44 сталася пожежа, в результаті якої рух поїздів був обмежений. Станції "Славутич", "Позняки" і "Осокорки" на деякий час були закриті для користування. Перші дві відновили функціонування вже ввечері 14 березня, а "Осокорки" відкрили для пассажирів тільки на наступний ранок.