ua en ru

Літак Ан-70 в травні 2006 р. розпочне завершуючий етап державних випробувань.

Авіаційний науково-технічний комплекс (АНТК) ім. Антонова і його партнери в травні 2006 р. приступлять до етапу "Б" державних спільних випробувань українсько-російського військово-транспортного літака Ан-70. Про це РБК повідомили в прес-службі АНТК. Ан-70 повинен виконати десантування важкої військової техніки на аеродромі в Ахтубінську (Росія), польоти в умовах жаркого клімату, обмерзання і при низьких температурах. Відновлення випробувань стало можливим після підтвердження газодинамічної стійкості силової установки літака, що перевірялася під час чотирьох польотів. Результати аналізувалися фахівцями АНТК спільно з представниками Військово-повітряних сил Росії, інститутів ЛІІ ім. Громова і ЦІАМ ім. Баранова. "У всьому перевіреному діапазоні висот і швидкостей, кутів атаки і ковзання літака на сталих і перехідних режимах двигун працював стійко, зривних явищ в компресорі, зриву полум'я в камері згорання, закидів і провалів частоти обертання роторів двигуна і температури газу не відмічено", - йдеться в спільному акті за підсумками випробувань. Льотний екземпляр Ан-70 отримав допрацьовані двигуни з продовженими ресурсами, технічна зовнішність яких відповідає серійному зразку. Один екземпляр такого двигуна проходить ресурсні випробування в ДП "Івченко-прогрес" (м. Запоріжжя). У ВАТ "Аеросила" (м. Ступіно Московської області) продовжується робота по вдосконаленню втулки гвинтовентилятора. У Запоріжжі і Москві, на НВО "Салют", йде спорудження семи серійних двигунів Д-27, з яких цього року планується завершити три. В той же час в АНТК ім. Антонова, одночасно з проведенням випробувань Ан-70, завершується добудова призначеного для них екземпляра літака. Зокрема, в лютому 2006 р. на нього встановлений кіль, і початий наступний етап випробувальної програми. Два серійних Ан-70 планується купити для українських Військово-повітряних сил в 2008 р.