ua en ru

Росія призупинила імпорт вагонів Крюківського вагонзаводу

Російська федеральна бюджетна установа призупинила дію сертифікатів на 13 видів вагонів ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод". Про це йдеться в регістрі сертифікації на федеральному залізничному транспорті Російської федеральної бюджетної установи.

Російська федеральна бюджетна установа призупинила дію сертифікатів на 13 видів вагонів ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод". Про це йдеться в регістрі сертифікації на федеральному залізничному транспорті Російської федеральної бюджетної установи.

Згідно з повідомленням, з 25 вересня 2013 р. припинено дію сертифікатів для вагонів цементовозів, вантажних піввагонів, вагонів для зерна, вагонів для сипучих вантажів, критих вантажних вагонів, вагонів-платформ, вагонів для глинозему і алюмінію, вагонів для сипучих вантажів та інших вантажних вагонів.

Дія сертифікатів має закінчитися наприкінці 2014 р. - на початку 2016 р.

Як повідомлялося, в кінці серпня Ространснагляд заборонив експлуатацію 292 піввагонів виробництва КВБЗ, укомплектованих бічними рамами ТОВ "Ружоуська компанія Тіанруй" (Китай) 2010 року випуску у зв'язку з аварією вантажного поїзда 16 серпня в Приволжі, що сталася через злам бічної рами, виготовленої в 2010 році в період відсутності російського сертифікату відповідності.

КВБЗ є єдиним в СНД підприємством, що має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів, - пасажирських і вантажних. В цілому випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро і ескалатори і запчастини до них, контейнери, дорожню техніку.

КВБЗ в 2012 році збільшив випуск вантажних вагонів на 2,4% в порівнянні з 2011 роком - до 11,005 тис. од., пасажирських - в 2,5 разу, до 69 од.

Проте за підсумками восьми місяців цього року КВБЗ понизив випуск вантажних вагонів на 34% - до 4,982 тис. од., а в цілому по року чекає падіння їх випуску майже удвічі - до 6 тис., тоді як випуск пасажирських вагонів за січень-серпень-2013 зріс на 20% - до 59 од.

З початку вересня завод перейшов на триденний робочий тиждень.

Останні події в торгових відносинах між Україною і Росією все більше підштовхують до поняття "торгова війна". Претензії зі сторони Росії до продукції Roshen, до українських сирів, та і до всього українського експорту супроводжують спроби України наблизитися до зони вільної торгівлі з Євросоюзом.