ua en ru

Рекламний ринок в Україні в 2013 р. виріс на 11% - до 10,5 млрд грн

Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) вчора опублікувала звіт про обсяг рекламного ринку в Україні за підсумками 2013 р., а також оприлюднила прогноз на 2014 р., пише "Комерсант Україна".

Згідно з цими даними, ринок медіареклами у 2013 р. виріс на 11%, до 10,55 млрд грн, при прогнозованих у липні 10,9 млрд грн.

За підсумками року найдинамічніший сегмент - інтернет, його приріст склав 35% (1,06 млрд грн). Прирости ТБ і зовнішньої реклами в порівнянні з минулим роком склали 14,8% (4,44 млрд грн) і 5% (1,61 млрд грн) відповідно.

Два сегменту рекламного ринку не виправдали прогнозів ВРК. Обсяг зовнішньої реклами виріс всього на 5% замість прогнозованих 11%, а реклама в кінотеатрах зросла на 14% замість 30%.

Преса - єдина категорія, яка показує зниження зростання реклами. Рівень спаду у порівнянні з минулим роком склав 3,3%.

У 2014 р. ВРК прогнозує зростання ринку медіареклами на рівні 10%, до 11,64 млрд грн. Найдинамічнішим сегментом залишиться інтернет - приріст складе 36% (1,44 млрд грн).