ua en ru

Половина корпоративних споживачів ПАТ "Житомиргаз" перейшли на новий формат обслуговування

Половина корпоративних споживачів ПАТ "Житомиргаз" перейшли на новий формат обслуговування Фото: газ (УНІАН)

Найчастіше клієнти звертаються до менеджерів з питань розрахунків, встановлення засобів дистанційного зв’язку та порядку закриття року

Більше тисячі клієнтів ПАТ "Житомиргаз" вже скористались мультифункціональним кабінетом для юридичних осіб, що працює за принципом "єдиного вікна". Корпоративні клієнти можуть отримати всі послуги щодо розподілу природного газу в одному місці. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Новий офіс для обслуговування корпоративних клієнтів – крок назустріч представникам бізнесу області. Новий формат обслуговування дозволяє врегулювати всі питання, пов’язані із розподілом природного газу. Дата та час прийому визначається із кожним споживачів індивідуально.

"Робота оновленого "Відділу з продажів" - це ще одне досягнення у реалізації політики відкритості та створення комфортних умов для обслуговування клієнтів. Адже усі операції, пов’язані із розподілом природного газу, проводяться з персональним менеджером у домовлений час. Всього за декілька хвилин корпоративні клієнти компанії зможуть відкрити особовий рахунок, отримати або внести зміни до договору чи вирішити інші питання", - зазначила комерційний директор ПАТ "Житомиргаз" Лариса Продоус.

Найчастіше клієнти звертаються до менеджерів з питань розрахунків, встановлення засобів дистанційного зв’язку та порядку закриття року.

"Я ціную свій час, тому оновлений формат обслуговування для мене – порятунок. На візит до газорозподільної компанії я витрачаю, в середньому, півгодини на місяць і за цей час вирішую усі нагальні та важливі питання," - розповіла представник однієї із фірм Житомирщини Катерина Волощук.

Мультифункціональний кабінет для юридичних осіб розпочав свою роботу в середині жовтня в приміщенні ПАТ "Житомиргаз".