ua en ru

Потяг, який зіштовхнувся з автобусом у Дніпропетровський обл., рухався без порушень, - "Укрзалізниця"

Зауважень до технічного стану локомотиву, який зіштовхнувся з рейсовим автобусом у Дніпропетровській області, не було. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

Зауважень до технічного стану колії під час слідування потягу також не було.
За інформацією "Укрзалізниці", локомотивна бригада депо Кривий Ріг у складі машиніста В.Косова та помічника-машиніста О.Могильного вела локомотив згідно з встановленими вимогами Правил технічної експлуатації.
За 500 м до переїзду локомотивна бригада побачила автобус, який зупинився. Згідно з встановленим регламентом, машиніст подав звуковий сигнал. Не зважаючи на попереджуючий сигнал локомотива та заборонний сигнал охоронної сигналізації переїзду, автобус розпочав рух у напрямку колії. Машиніст застосував екстрене гальмування. На жаль, зіткненню запобігти не вдалось.
Локомотив рухався зі швидкістю 75 км/год. Вага локомотиву - 180 тонн. Екстрене гальмування застосовано за 175 м від переїзду. Розрахунковий гальмівний шлях локомотиву складає 630 м. Фактичний гальмівний шлях - 600 м.
Нагадаємо, за даними МНС, в результаті ДТП в Дніпропетровській обл. загинуло 42 людини, ще дев'ять перебувають у лікарні.
Як повідомляє прес-служба "Укрзалізниці", аварія сталася 12 жовтня 2010 р. о 09:02 на переїзді із справно працюючою звуковою і світловою сигналізацією на 116 км перегону Нікополь-Марганець (Придніпровська залізниця). Зіткнулися локомотив і автобус "Богдан". Видимість на переїзді в обидві сторони становить понад 700 м.
"Водій автобусу зігнорував заборонні сигнали світлофора світлофорної сигналізації переїзду і виїхав на переїзд в безпосередній близькості до потяга, який наближався, внаслідок чого сталося зіткнення з локомотивом", - йдеться в повідомленні.
За попередньою інформацією, автобус виконував рейс Марганець-Нікополь.