ua en ru

PepsiCo має намір протягом 2007 р. змінити дизайн упаковки 35 разів.

Другий за величиною в світі виробник безалкогольних напоїв PepsiCo Inc. стартує в лютому 2007 р. з новою рекламною кампанією, що включає зміну дизайну упаковки продукції. Кампанія, метою якої є залучення більшого числа споживачів продукції PepsiCo, в основному серед молоді і підлітків, пройде в усьому світі. Передбачається, що дизайн упаковки, при створенні якого використовуватимуться модні і популярні спортивні, музичні, автомобільні образи, змінюватиметься впродовж поточного року в цілому 35 разів - кожні декілька тижнів. За попередні 109 років існування компанії дизайн упаковки напою мінявся лише 10 разів, передає (с) Reuters. Чистий прибуток PepsiCo в III кварталі 2006 р. виріс на 71,4% - до 1,48 млрд дол. проти 864 млн дол. роком раніше. Виручка компанії за III квартал 2006 р. виросла на 9,4%, склавши 8,95 млрд дол. проти 8,18 млрд дол. роком раніше.