ua en ru

ПАТ "Харківгаз" запустив нову послугу для споживачів

ПАТ "Харківгаз" запустив нову послугу для споживачів ПАТ "Харківгаз" створив нову послугу для споживачів

Для споживачів газу стала доступною послуга зворотного дзвінка

Для клієнтів ПАТ "Харківгаз", які є користувачами "Особистих кабінетів" на сайті 104.ua, стала доступною послуга зворотного телефонного дзвінка, з допомогою який споживачі газу можуть залишити у своєму кабінеті відповідний запит з номером телефону і чекати дзвінка від оператора контакт-центру газової компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

На сьогодні нова послуга доступна для 120 тис. споживачів газу Харківської області. Крім того, як відзначають в компанії, через "Особистий кабінет" клієнти компанії також можуть надсилати електронні звернення і отримувати відповіді на свої питання.

"Нова послуга дозволяє нашим клієнтам не витрачати кошти на дзвінок. Вони можуть самостійно вибрати, як зручніше спілкуватися з газовою компанією: за допомогою електронних повідомлень або по телефону", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.

Крім консультацій з допомогою "Особистого кабінету", споживачі газу також можуть передати показання лічильника, переглянути історію платежів, дізнатися про суму наданої державної допомоги, субсидії, сплатити за газ та інше.