ПАТ "Харківгаз" запустив нову послугу для споживачів
Для споживачів газу стала доступною послуга зворотного дзвінка
Для клієнтів ПАТ "Харківгаз", які є користувачами "Особистих кабінетів" на сайті 104.ua, стала доступною послуга зворотного телефонного дзвінка, з допомогою який споживачі газу можуть залишити у своєму кабінеті відповідний запит з номером телефону і чекати дзвінка від оператора контакт-центру газової компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.
На сьогодні нова послуга доступна для 120 тис. споживачів газу Харківської області. Крім того, як відзначають в компанії, через "Особистий кабінет" клієнти компанії також можуть надсилати електронні звернення і отримувати відповіді на свої питання.
"Нова послуга дозволяє нашим клієнтам не витрачати кошти на дзвінок. Вони можуть самостійно вибрати, як зручніше спілкуватися з газовою компанією: за допомогою електронних повідомлень або по телефону", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.
Крім консультацій з допомогою "Особистого кабінету", споживачі газу також можуть передати показання лічильника, переглянути історію платежів, дізнатися про суму наданої державної допомоги, субсидії, сплатити за газ та інше.