Чи залишиться Україна без зв'язку? Відповідь мобільних операторів
Російська Федерація вдалася до повномасштабного наступу на територію України. Тим часом українці скаржились на проблеми з доступом до мережі, однак мобільні оператори наголосили на безперервності у наданні власних послуг мобільного зв’язку.
Про те, чи може залишитись Україна без зв'язку - в матеріалі РБК-Україна.
"Київстар"
У коментарі РБК-Україна, пресслужба "Київстар" повідомила про стабільну роботу: забезпечення мобільного зв’язку й фіксованого інтернету.
Водночас внаслідок підвищеного трафіку - деякі з користувачів на окремих ділянках могли зіткнутися з короткочасними перевантаженнями.
"Через підвищений трафік у мережі на окремих ділянках можуть періодично виникати короткочасні перевантаження, однак технічні системи компанії швидко усувають ці складнощі. "Київстар" використовує усі технічні можливості й ресурси, щоб абоненти були на зв’язку", - відзначає пресслужба.
Інформаційні системи й канали підтримки клієнтів також продовжують стабільну роботу.
lifecell
"Пріоритетами компанії є безперервність у наданні послуг мобільного зв’язку. Станом на сьогодні мобільна мережа оператора працює у штатному режимі. В умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, час від часу з’єднання може відбуватись не з першого разу”, - повідомила у коментарі РБК-Україна пресслужба lifecell.
Для мобільного оператора сьогодні пріоритетним завданням є забезпечення роботи його мережі для власних клієнтів. Компанія обіцяє робити усе можливе для надання послуг за будь-яких умов.
"Компанія готова до погіршення ситуації та підвищення рівня загрози, опрацьовані різні сценарії розгортання подій", - додає пресслужба.
Vodafone
"Необхідно розуміти, що робота у надзвичайних ситуаціях - це поєднання великої кількості зовнішніх факторів, отже сценаріїв може бути дуже багато: від нормальної роботи зв’язку до часткової відсутності зв’язку на певних територіях через непереборні фактори", - пише пресслужба.
Мобільний оператор провів комплекс заходів для оптимізації його мережі в умовах підвищеного навантаження. Також було розроблено сценарії оперативного реагування у разі позаштатних ситуацій.
У коментарі РБК-Україна пресслужба додає, що мобільний оператор:
- підтримує режим готовності;
- підтримує альтернативні канали зв’язку;
- підтримує резервні джерела живлення для безперебійного постачання електроенергією обладнання.
Нагадаємо, РБК-Україна писало про те, що ДТЕК продовжує забезпечувати сталу роботу української енергосистеми.
Тим часом Єврейська конфедерація України оприлюднила телефон гарячої лінії.