Обсяг продажів швейцарської Nestle за 9 місяців 2011 р. знизився на 13,5% - до 49,09 млрд євро

Обсяг продажів швейцарського виробника продуктів харчування Nestle S.А. за 9 місяців 2011 р. знизився на 13,5% - до 60 млрд 889 млн швейцарських франків (приблизно 49,09 млрд євро) в порівнянні з 70 млрд 409 млн швейцарських франків, отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це говориться в опублікованому сьогодні повідомленні компанії. Аналітики прогнозували, що показник складе 61,9 млрд франків.
При цьому найбільший обсяг продажів за звітний період відмічений в американському підрозділі компанії - 19 млрд 131 млн швейцарських франків (15,42 млрд євро), а найменший зафіксований в підрозділі, що відповідає за Європу, - 11,08 млрд швейцарських франків (8,93 млрд євро).
Органічне зростання продажів групи за січень-вересень 2011 р. склало 7,3% в річному виразі, а реальний внутрішній - 4,1%.
Компанія Nestle заснована в 1866 р. Група займає близько 1,5% світового ринку продуктів харчування і напоїв, будучи найбільшим виробником в цих категоріях. В даний час їй належить понад 480 фабрик і промислових підприємств в 86 країнах. Основні бренди компанії - Nesquik, Nescafe, Extreme, Maxibon, Maggi, Kit Kat, Perrier, S.Pellegrino, Vittel. Штат співробітників компанії налічує близько 280 тис. осіб.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся