ua en ru

Нью-Йоркська біржа протестувала IPO Twitter

Нью-Йоркська біржа вирішила убезпечити себе від можливих збоїв при проведенні первинного розміщення акцій Twitter ' а, який, імовірно, відбудеться в листопаді. Вперше навантажувальні тестування були инициировани через IPO всього однієї компанії. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".

Нью-Йоркська біржа вирішила убезпечити себе від можливих збоїв при проведенні первинного розміщення акцій Twitter ' а, який, імовірно, відбудеться в листопаді. Вперше навантажувальні тестування були ініційовані через IPO всього однієї компанії. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".

Тестування, як правило, полягає в проведенні великого обсягу заявок на купівлю та продаж акцій. Марісса Арнольд, прес-секретар NYSE, каже, що тестування було завершено без помилок і технічно майданчик готова до реалізації великого обсягу транзакцій як за паперів Twitter, так і по акціях інших компаній.

"Ми методично готуємося до IPO Twitter і збираємо разом всі наші можливості та команди тестувальників, щоб гарантувати, що розміщення паперів Twitter пройде за світовими стандартами", - заявила Арнольд.

Подібні операції повинні дозволити уникнути перевантажень, подібних до тих, що виникли на NASDAQ під час IPO Facebook і подальшого блекаут по акціях.

Ціновий діапазон акцій Twitter в рамках IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі встановлений у розмірі 17-20 дол. за штуку. Сервіс мікроблогінгу розраховує залучити в ході первинного публічного розміщення акцій від 1,25 млрд дол. до 1,44 млрд дол. У загальній сумі компанія має намір реалізувати на Нью-Йоркській фондовій біржі близько 13% від загального числа - 70 млн акцій.

Якщо всі запропоновані акції будуть продані, Twitter запропонує інвесторам додатково 10,5 млн цінних паперів. Це дозволить збільшити обсяг виручки від IPO до 1,6 млрд дол.

Досвід розміщення на біржі компаній LinkedIn і Facebook показує, що від IPO соцмережі тільки виграють: акції LinkedIn зросли більш ніж у п'ять разів, а Facebook - майже в півтора рази. Для Twitter виручені кошти знадобляться: залучення сотень мільйонів користувачів обійшлося недешево - останні три роки компанія працювала в збиток. Зате, якщо вдасться розмістити акції за ціною 20 дол., капіталізація Twitter перевищить річну виручку майже у тридцять разів, а це більше, ніж у конкурентів.