Мінфін ініціює автоматизацію проведення камеральних податкових перевірок

Мінфін ініціює автоматизацію проведення камеральних податкових перевірок
Фото: Мінфін хоче автоматизувати камеральні перевірки (фото з відкритих джерел)

Про результати перевірки платник зможе дізнатися, зайшовши в особистий кабінет на сайті ДФС

Міністерство фінансів і Державна фіскальна служба розробили алгоритм автоматизації камеральних перевірок шляхом створення уніфікованої методології, завдяки якій звітність та перевірка декларацій буде проводитися в автоматичному режимі з використанням відповідного програмного забезпечення. Про це повідомляє прес-служба Мінфіну.

Мінфін ініціює автоматизацію проведення камеральних податкових перевірок

Фото: принцип автоматизації камеральних перевірок

Як повідомляється, автоматизація процесу перевірок дозволити скоротити час на її проведення, а також мінімізує вплив людського фактору на результат перевірки. Крім того, автоматизований процес дозволить і корупційні ризики.

За даними Мінфіну, на сьогоднішній день проведенням камеральних перевірок займаються понад 2 тис. співробітників ДФС, які повинні обробити більше 18,5 млн документів. Зокрема, предметом камеральної перевірки є дані, зазначені в податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та дані системи електронного адміністрування ПДВ. До таких даних відносяться кількісні і вартісні показники, зазначені в податковій звітності.

У зв'язку з цим, терміни отримання платником податку результатів перевірки досить великі.

В результаті пілотного проекту, запровадженого в одній з областей, було встановлено, що "безпілотна" перевірка документів може займати 5 хвилин, в той час як зараз інспектор витрачає на неї близько 40 хвилин.

У міністерстві також розповіли, що зараз робоча група доопрацьовує методологію розробленого алгоритму для камеральних перевірок. Алгоритм планується тестово впровадити в інших областях України, щоб далі автоматизувати камеральні перевірки по всій Україні.

В довгостроковій перспективі, камеральні перевірки планується ввести в електронний кабінет платника. Тобто платник податків зможе відразу оперативно отримувати інформацію про заповненої декларації онлайн.

Нагадаємо, у бізнес-омбудсмена розповіли, на кого підприємці найчастіше скаржилися в III кварталі.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся