Найбільші рекламні агентства Publicis і Omnicom можуть оголосити про злиття, - ЗМІ

У Парижі 28 липня 2013 р. може бути оголошено про злиття французької рекламної компанії Publicis з конкурентом Omnicom. В даний час компанії займають відповідно, друге і третє місця в рейтингу найбільших рекламних агентств у світі, передає Reuters.

У разі злиття Publicis і Omnicom капіталізація нової компанії може досягти 30 млрд дол, а рівень продажів - перевищить 23 млрд дол., що дозволить випередити нинішнього лідера - WPP.

Читайте також: Медіаімперія Мердока News Corporation розділилася на дві частини

Нагадаємо, що Publicis належать бренди Saatchi & Saatchi, а Omnicom володіє BBDO Worlwide і DBB Worldwide.

Експерти відзначають, що антимонопольні органи можуть заблокувати угоду.

На закритті торгів 26 липня 2013 р. ринкова капіталізація Publicis становила 16,6 млрд дол., а Omnicom - 16,8 млрд дол.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся