ua en ru

Китайський туристичний сервіс Ctrip купив Skyscanner за 1,7 млрд доларів

Китайський туристичний сервіс Ctrip купив Skyscanner за 1,7 млрд доларів Фото: сервіс для пошуку авіаквитків Skyscanner

Повне завершення операції намічене на кінець року

Китайський онлайн-портал туристичних послуг Ctrip.com придбав сервіс для пошуку авіаквитків Skyscanner. Так, угода обійшлася компанії в 1,74 млрд доларів, повідомляє The Guardian.

Так, Skyscanner, генеральним директором якого є Гаррет Вільямс, дозволяє шукати дешеві авіаквитки, а також порівнювати ціни з різних туристичних сайтів на літаки, готелі і прокат автомобілів. Відзначається, що сайт щомісяця відвідують близько 60 млн активних користувачів. Він доступний більш ніж на 30 мовах світу.

Підкреслюється, що нинішня команда співробітників Skyscanner продовжить свою роботу в компанії. Вона буде самостійно управляти сервісом після закриття угоди в кінці року.

Нагадаємо, інтернет-компанія "Яндекс" почала переговори про співпрацю з найбільшою в світі соціальною мережею Facebook. Facebook в даному випадку, зокрема, може бути зацікавлений в таких сервісах, як покупка авіаквитків.