Китайський туристичний сервіс Ctrip купив Skyscanner за 1,7 млрд доларів

НовиниТелеком & IT    24.11.2016 - 11:17
Фото: сервіс для пошуку авіаквитків Skyscanner
Фото: сервіс для пошуку авіаквитків Skyscanner
Facebook може ввести цензуру новин у стрічках користувачів, - NYT У Китаї вперше робот напав на людину

Повне завершення операції намічене на кінець року

Китайський онлайн-портал туристичних послуг Ctrip.com придбав сервіс для пошуку авіаквитків Skyscanner. Так, угода обійшлася компанії в 1,74 млрд доларів, повідомляє The Guardian.

Так, Skyscanner, генеральним директором якого є Гаррет Вільямс, дозволяє шукати дешеві авіаквитки, а також порівнювати ціни з різних туристичних сайтів на літаки, готелі і прокат автомобілів. Відзначається, що сайт щомісяця відвідують близько 60 млн активних користувачів. Він доступний більш ніж на 30 мовах світу.

Підкреслюється, що нинішня команда співробітників Skyscanner продовжить свою роботу в компанії. Вона буде самостійно управляти сервісом після закриття угоди в кінці року.

Нагадаємо, інтернет-компанія "Яндекс" почала переговори про співпрацю з найбільшою в світі соціальною мережею Facebook. Facebook в даному випадку, зокрема, може бути зацікавлений в таких сервісах, як покупка авіаквитків.

Читайте в розділі

Телеканали медіагрупи "1+1" переводять на новий супутник

Рада планує передати інформаційно-телекомунікаційні системи від ДФС Мінфіну

Huawei може придбати розробника телеком-рішень за 150 млн доларів

On Top