ua en ru

Капіталізація Facebook перевищила 100 млрд дол

На відкритті минулих торгів у Нью-Йорку капіталізація усесвітньої соціальної мережі Facebook перевалила за відмітку в 100 млрд дол., що можна вважати психологічно важливим рубежем.

На відкритті минулих торгів у Нью-Йорку капіталізація усесвітньої соціальної мережі Facebook перевалила за відмітку в 100 млрд дол., що можна вважати психологічно важливим рубежем. Про це повідомляє телеканал "Росія 24".

На момент відкриття торгів у США цінні папери Facebook виросли на 2,6%, їхня ціна склала 41,60 дол. за акцію, і це є історичним максимумом. За словами інвесторів, ринок позитивно реагує на зростання доходів компанії від реклами в мобільному секторі.

З початку року акції Facebook виросли в ціні на 52%, при цьому звідний індекс S&Р500 підріс на 15%. Абсолютний мінімум цінні папери Facebook показали у вересні 2012 р. Тоді їх вартість оцінювалася всього в 17,73 дол. за акцію.

В середині місяця Facebook оприлюднила статистику відвідин соціальної мережі по країнах, звідки витікає, що зі всієї щоденної аудиторії в 128 млн осіб 78% користуються ресурсом зі своїх мобільних гаджетів.

Дані, поза сумнівом, будуть корисні рекламодавцям, які намагаються зорієнтуватися, на які ринки вигідніше впливати, проводячи рекламні кампанії.

Майкл Лазероу з Salesforce вважає, що надані Facebook дані ясно ілюструють, що стратегія компанії, що передбачає упор в розвитку на мобільні пристрої, приносить відчутні плоди. Докладніша метрика допоможе рекламодавцям ефективніше планувати і здійснювати таргетинг рекламних кампаній.

Нагадаємо, що у фінансовому плані справи у компанії Марка Цукерберга (на фото) йдуть непогано. У II кварталі виручка Facebook виросла на 53% до 1,81 млрд дол. За звітний період прибуток, за винятком деяких статей, склав 488 млн дол., або 19 центів на акцію. Аналітики, опитані Bloomberg, прогнозували прибуток в 14 центів при продажах в 1,62 млрд дол.

Чистий прибуток по GAAP склав 333 млн дол. в порівнянні з чистим збитком в 157 млн дол. за II квартал 2012 р. Мобільний сектор склав 41% від рекламних доходів в порівнянні з 30% в попередньому періоді.