ua en ru

Канадська Cott має намір об'єднатися з підрозділом компанії Cadbury Schweppes.

Канадський виробник напоїв Cott Corp. має намір об'єднатися із підрозділом із виробництва напоїв провідного світового виробника кондитерських виробів Cadbury Schweppes Plc. Як передає Reuters з посиланням на американські ЗМІ, канадська компанія вже почала переговори про злиття з декількома інвестиційними фондами, які розглядають можливість покупки таких брендів Cadbury Schweppes, як Dr.Pepper і 7Up. У випадку якщо операція відбудеться, буде створено третій у світі за розміром виробник газованих напоїв, який складе конкуренцію Coca-Cola і PepsiCo. Нагадаємо, 15 березня 2007 р. британська Cadbury Schweppes офіційно підтвердила інформацію, що з'явилася раніше, про плановане розділення на дві компанії. В опублікованому компанією повідомленні наголошувалося, що рада директорів розробляє варіанти розділення, в результаті якого одна з компаній концентруватиметься на виробництві кондитерської продукції і шоколаду, а друга - на виробництві прохолодних напоїв. Докладніша інформація про дане рішення очікується 19 червня 2007г. - до моменту оновлення фінансових показників компанії. На думку експертів, розділення Cadbury Schweppes може збільшити вартість компанії на 3,4 млрд фунтів стерлінгів (4,96 млрд євро). Чистий прибуток Cadbury Schweppes Plc. у 2006 р. збільшилася на 52,8% - до 1,17 млрд фунтів стерлінгів (1,74 млрд євро) в порівнянні з 765 млн фунтів стерлінгів (1,14 млрд євро), отриманими роком раніше. Виручка компанії за 2006 р. виросла на 15,5% і склала 7,43 млрд фунтів стерлінгів (11,03 млрд євро) проти 6,43 млрд фунтів стерлінгів (9,55 млрд євро) роком раніше. Операційний прибуток за звітний період склав 909 млн фунтів стерлінгів (1,35 млрд євро), що на 8,6% нижче за аналогічний показник за 2005 р., зафіксованого на рівні 995 млн фунтів стерлінгів (1,48 млрд євро).