ua en ru

Кабмін затвердив реалізацію фіскальних функцій реєстраторів розрахункових операцій

Кабмін затвердив реалізацію фіскальних функцій реєстраторів розрахункових операцій Фото: Кабмін затвердив реалізацію фіскальних функцій РРО

Уряд встановив вимоги щодо обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу інвалюти

Кабінет міністрів України встановив вимоги щодо обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, які виконуються не в касах уповноважених банків, та обліку операцій з приймання та переказу готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування - платіжні термінали.

Про це свідчить відповідна постанова №149 від 2 березня 2016 року, опублікована на сайті Кабміну.

"Реалізація постанови сприятиме підвищенню ефективності контролю за операціями з купівлі-продажу іноземної валюти та готівковими розрахунками через платіжні термінали, забезпечить нормативно-правове регулювання застосування РРО у вказаних сферах, створить єдині підстави для розробки і впровадження нових сучасних моделей РРО, включення їх до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів та комп'ютерних систем, а також для доопрацювання існуючих моделей РРО", - вказується у повідомленні прес-служби.

Так, зазначається, що документ було прийнято для реалізації норм закону "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", який передбачає обов'язкове застосування реєстраторів під час здійснення операцій, зокрема: - з купівлі-продажу іноземної валюти, якщо такі операції виконуються не в касах уповноважених банків; - комерційних агентів банків та небанківських фінансових установ з приймання готівки для подальшого її переказу з використанням програмно-технічних комплексів самообслуговування, крім тих, що дають змогу здійснювати виключно операції з отримання коштів.

Нагадаємо, Національний банк України посилив вимоги до небанківських валютообмінних установ, відповідні постанови частково вступають в силу з 1 січня 2016 року.