ua en ru

Кабмін збирається вдосконалити процедуру перевірки осіб, що претендують на посади в держорганах

Кабінет міністрів України на своєму засіданні 28 серпня 2013 р. підтримав проект змін до указу Президента України "Про порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування", що вдосконалює процедури проведення перевірки осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців. Про це йдеться в інформаційно-аналітичному бюлетені Кабміну.

Як пояснюють експерти Національного агентства України з питань державної служби, головне завдання спецперевірок - забезпечити високий професійний і морально-етичний рівень кандидатів, що претендують на роботу в держорганах.

Важливо виключити зайняття посад в держорганах особами, які не мають вищої освіти або були замішані в корупційних діяннях, підкреслюють експерти Нацдержслужби України.

На думку представників неурядових громадських організацій, у разі виявлення фактів невідповідності інформації та документів, наданих кандидатами, які претендують на зайняття посад в держорганах, і даних спецперевірки необхідно назавжди виключити можливість таким особам бути держслужбовцями.

Крім цього, потрібно передавати інформацію про виявлені недостовірні дані до правоохоронних органів з метою розгляду питання про притягнення таких осіб до кримінальної відповідальності.

Експерти Міністерства доходів і зборів України вважають, що для осіб, які претендують на зайняття посад в держорганах, потрібна набагато ретельніша перевірка майнового стану, їхніх особистих доходів і доходів членів сім'ї, а також відповідність здійснюваних ними витрат.