Італія може звести до мінімуму участь у будівництві російських літаків
Співпраця з Leonardo-Finmeccanica збережеться за ключовими напрямками
Італійський холдинг Leonardo-Finmeccanica може звести до мінімуму участь у проекті Sukhoi SuperJet 100, передає "Комерсант" з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.
Повідомляється, що італійський акціонер проекту SSJ 100 має намір переглянути участь у цій програмі після того, як Росія докапіталізувала проект на 100 млрд рублів. Leonardo-Finmeccanica, чия початкова частка становила 25%, відмовився внести еквівалентний грошовий внесок з тієї причини, що нове керівництво компанії намагається виходити з нерентабельних бізнес-проектів. Зокрема, протягом останніх 1,5 років італійці позбулися частини залізничних активів.
Також повідомляється, що передумови до виходу італійської сторони з проекту з'явилися ще в 2014 році, коли в результаті була підписана угода про збереження участі в проекті після додемісії акцій росіянами на 36,5 млрд рублів. За словами одного з джерел, зараз основний варіант пов'язаний з "збереженням партнерських відносин з італійським концерном, але з меншою часткою його участі".
Проте джерела запевняють, що співпраця з Leonardo-Finmeccanica збережеться за всіма ключовими напрямками: постачання літаків під сертифікат EASA, виробництво інтер'єрів, спільні продажу та післяпродажне обслуговування.
Нагадаємо, у 2013 році проект російського авіапрому Sukhoi Superjet опинився на межі дефолту.