ua en ru

ГСХ "Дунай-Чорне море" володіє потенційною конкурентною перевагою, - "Дельта-Лоцман".

Поновлюваний глибоководний судновий хід (ГСХ) "Дунай-Чорне море" по Кілійському гирлу має істотну конкурентну перевагу перед іншими каналами в дельті Дунаю. Про це сьогодні повідомив РБК-Україна генеральний директор ДП "Дельта-Лоцман" Віктор Бездольний. За його словами, використання ГСХ з 27 квітня після першого етапу реконструкції обійдеться судноплавним компаніям приблизно в 2,5 рази дешевше. Так, канальний збір за кожен одноразовий прохід судна і за кожен прохід транзитом складає 0,14 дол./куб. м, ставка лоцманського збору - 0,0011 дол./ куб. м миля. В.Бездольний нагадав, що бездіяльність ГСХ після могутньої повені і замулювання в 2005 р. і використання сусіднього Сулінського каналу (Румунія) спричинило для українських судновласників додаткові витрати у розмірі 8 млн грн. ГСХ "Дунай-Чорне море" має довжину 172,36 км і складається з природного річкового фарватеру і штучного каналу завдовжки 3,4 км в морській частині біля гирла Швидке. За робочими параметрами ГСХ належить до водних шляхів міжнародного значення і є складовою частиною, що проходить по Дунаю, єдиного в Європі міжнародного транспортного коридору МТК N7.