ua en ru

За рік до центру обслуговування клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз" споживачі звернулись 50 тис. разів

За рік до центру обслуговування клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз" споживачі звернулись 50 тис. разів Фото: центр обслуговування клієнтів (прес-служба компанії)

Кожна 4 родина у регіоні зареєструвала особистий кабінет на сайті 104.ua

Рік тому 55,5 тис. побутових споживачів газу Новомосковського району отримали можливість звертатися із газовими питаннями до сучасного Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз". Відкриття Центру нового формату дало можливість обслуговувати до 300 клієнтів на день та надавати майже 20 видів послуг. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За рік роботи в Центрі обслуговування клієнтів у Новомосковську споживачі отримали 50 тис. консультацій. В ньому можна отримати весь спектр послуг: від видачі довідок до оформлення технічної документації на підключення до газової мережі, заміни газових приладів, їх ремонту тощо.

"Відкриття ЦОК є черговим кроком до втілення комплексної стратегії переходу нашого підприємства до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Дніпропетровщини, - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович. – Цього року у планах відкриття ще одного Центру з аналогічним форматом обслуговування в м. Кам’янське".

У Центрі впроваджена автоматизована "електрона черга", програмне забезпечення якої дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки та зменшити час очікування споживачів.

Найчастіше фахівці консультували споживачів щодо даних особових рахунків, зокрема зміни власника рахунку чи перерахунку обсягу споживання газу. За рік з цими питаннями до Центру обслуговування в Новомосковську звернулося близько 44 тис. клієнтів. Ще 1,5 тис. споживачів отримали консультації щодо процедури встановлення, повірки, опломбування або ремонту газових лічильників. Окрім того, фахівцями Центру було видано 52 технічні умови на підключення до систем газопостачання, опрацьовано майже 1,5 тис. письмових звернень громадян.

За останні два з половиною роки "Дніпропетровськгаз" створив Контакт-центр, Особистий кабінет, ввів 5 зручних способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVR для цілодобового оперативного обслуговування.

Кожна 4 родина у регіоні зареєструвала особистий кабінет на сайті 104.ua. Майже 156 тис. споживачів газу в області мають можливість через "особистий кабінет" передавати показання лічильників, переглядати стан розрахунків за газ, завантажувати платіжки і сплачувати за паливо. Платіжні системи, які приєднуються до прийому платежів через "особистий кабінет", створюють можливості для безкомісійних розрахунків за газ.