ua en ru

Французька Danone має намір розглянути можливість продажу свого пакету в компанії "Вімм-Білль-Данн"

Французький молочний концерн Danone заявив про готовність розглянути можливість продажу свого пакета у ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" (ВБД ПП), що становить близько 18%, передає РБК з посиланням на Reuters. Як повідомив фінансовий директор Danone П'єр-Андре Терісс в ході телефонної конференції з аналітиками, його компанія вивчить можливі варіанти відносно інвестицій в ВБД ПП, включаючи повну або часткову продаж частки.
Нагадаємо, що 18 червня голова правління ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" Сергій Пластинін заявив на Петербурзькому економічному форумі, що ВБД ПП готовий викупити свої акції у Danone, однак поки подібні пропозиції ані компанією "Вімм-Білль-Данн", ні компанією Danone "не формулювалися. Дану заяву С. Пластинін зробив, коментуючи угоду про злиття молочного бізнесу Danone і ВАТ "Юнімілк" у Росії та СНД.
Аналітики компанії Oddo Securities вважають, що хороші позиції Danone на російському молочному ринку навіть без урахування альянсу з "Юнімілк" зменшують необхідність зберігати частку в "Вімм-Білль-Данн". "Після оголошення про угоду з" Юнімілк "Ми вважаємо, що Danone явно на шляху до виходу з цих інвестицій", - говориться в аналітичних матеріалах Oddo Securities.
Згідно з матеріалами Danone, на кінець 2009 р. французької компанії належала частка в 18,4% ВБД ПП. Група Danone ще в 2003 р. вела переговори про можливе поглинання ВБД ПП, однак вони завершилися безрезультатно.
18 червня 2010 Danone і ВАТ "Юнімілк" оголосили про злиття молочного бізнесу на території Росії та СНД. Злиття поширюється на діяльність компаній в Україні, в Білорусі, в Казахстані і Росії і зачіпає всі вироблені компаніями молочні продукти. Оборот нової компанії складе приблизно 1,5 млрд євро. Компанія Danone заплатить акціонерам "Юнімілк" у рамках створення об'єднаної компанії 120 млн євро. Частка об'єднаної компанії Danone-"Юнімілк" на російському молочному ринку, за підрахунками, складе близько 21%.При цьому частка ВБД ПП, за даними за 2009 р., складає близько 28%.
ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" займається виробництвом молочних продуктів, соків, мінеральної води і дитячого харчування. В даний час в компанію входять 37 виробничих підприємств в Україні, в Росії, у Грузії та державах Середньої Азії. У 2005 р. група стала першою російською компанією серед виробників харчової продукції РФ, що отримала від Єврокомісії право на постачання в країни ЄС. "Вімм-Білль-Данн" володіє портфелем торгових марок, що охоплює більше 1,1 тис. видів молочних продуктів ("Будиночок у селі", "Мила Мила", Neo, Bio-max та ін) і більше 150 видів соків, нектарів та інших безалкогольних напоїв під марками J7, 100% Gold і ін.. Чистий прибуток ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" (ВБД ПП) за I квартал 2010 р. по US GAAP збільшився в 2,6 рази в порівнянні з тим же періодом 2009 р. і склав 33,7 млн дол. Обсяг продажів компанії в січні-березні ц.р. досяг 615,3 млн дол., що на 19,1% перевищує аналогічний показник річної давності на рівні 516,8 млн дол. Валовий прибуток ВБД ПП зріс на 2,3% - до 172 млн дол. - проти 168,1 млн дол. роком раніше.