ua en ru

Fozzy Group виводить на ринок власну торгову марку.

Корпорація Fozzy Group починає реалізацію товарів під власною торговою маркою (ВТМ) - "Премія". Як повідомили в компанії, на першому етапі, в листопаді-грудні 2006 р., заплановано виведення 90 найменувань продуктів харчування в середньому ціновому сегменті. Корпорація зробить одночасний запуск проекту ВТМ в магазинах "Сільпо", "Фора" і "Фоззі" по всій території України. Президент корпорації Fozzy Group Володимир Костельман повідомив, що за право проводити продукцію під торговою маркою "Премія" виробники змагаються в спеціально влаштованому тендері. Різниця в ціні ВТМ Fozzy Group і товарів відомих брендів аналогічної якості складе близько 5-20%. Частка продукції під ТМ "Премія" у відповідних товарних категоріях на першому етапі складе 20-30%. "Ми і в майбутньому плануємо виведення продуктів під ВТМ тільки в тих товарних групах, де зможемо забезпечити істотне зниження ціни для покупця, при цьому пропонуючи таку ж якість, як і у основних брендів-лідерів", - повідомив керівник департаменту ВТМ корпорації Fozzy Group Дмитро Циганков. Окрім продажу продовольчих товарів, компанія планує приділяти увагу і непродовольчій групі. В першу чергу це торкнеться товарів повсякденного попиту. Також в планах Fozzy Group запропонувати ВТМ і в інших цінових сегментах: економ і преміум. Fozzy Group є торговельно-промисловою корпорацією, що включає мережу "Сільпо" (108 магазинів), магазини "Фора" (55), аптеки "Будь здоров" (16), оптові гіпермаркети "Фоззі" (3), мережа гастрономів "Дніпрянка" (11), 3 магазини побутової техніки "Отто Штекер". До промислової групи відноситься Ніжинський консервний комбінат (ТМ "Ніжин"), кондитерська фабрика ім. Фрідріха Енгельса, Снятинська птицефабрика. Також корпорація має в своєму розпорядженні ресторан "У Кульгавого Пола" в Києві. У 2004 р. оборот торгових мереж корпорації склав 290 млн дол. У 2005 р. оборот торгових мереж корпорації - 700 млн дол. У 2006 р. планується оборот на рівні 1 млрд. 200 млн дол.