ua en ru

eSPORTconf Ukraine 2019: актуально про гроші в кіберспорті

eSPORTconf Ukraine 2019: актуально про гроші в кіберспорті

13 червня в Києві відбудеться eSPORTconf Ukraine 2019 – перша українська подія, яка присвячена питанням кіберспорту як бізнесу. Організатор міжнародна компанія Smile-Expo, за плечима якої івенти у 28 країнах світу.

У межах eSPORTconf Ukraine 2019 відбудеться конференція, де спікери розкажуть про гроші в кіберспорті: як вигідно рекламувати бренд, запускати проекти, проводити турніри.

Знайомтесь з першими спікерами:

  • Павло Даніман (директор з маркетингу компанії «Київстар»);
  • Дмитро Карпенко (директор з розвитку бізнесу WePlay! Esports);
  • Арсеній Салай (президент Федерації Кіберфутболу України);
  • Андрій Чередниченко (директор з маркетингу DreamTeam);
  • Iван Данішевський (засновник ESM.one та Esports Charts);
  • Євген Ніколаєв (директор з маркетингу кіберспортивного клубу Windigo Gaming);
  • Станiслав Новохатько (директор з маркетингу та BizDev у Incode Group, засновник GDBAY);
  • Віталій Муха (кіберспортсмен ФК «Динамо» (Київ);
  • Максим Бобер (амбасадор ФК «Арсенал-Київ»).

Про що дізнаються гості:

  • Як просувати бренд у кіберспорті. Приклади й особливості реклами, яка привертає увагу гравців і повертає інвестиції. Що вибрати: спецпроект, спонсорство, рекламну інтеграцію або свою студію.
  • Як продавати товари фанатам eSports. Аудиторія в кіберспорті складна і вимоглива. Вона не пробачить бренду фальш і некомпетентність. На прикладі типових помилок і культових кейсів на заході розберуть, як продавати товари фанатам кіберспорту.
  • Чим прибутковий кіберспорт для розробників. Гроші в кіберспорті можуть заробляти не тільки розробники ігор, за якими проводяться турніри. Існує ціла ніша розробок, які обслуговують сферу, на яких можна заробити в набагато ближчій перспективі. Цій темі буде присвячено окремі доповіді конференції.
  • У чому особливість eSports-беттінгу. На події обговорять тенденції ринку кіберспортивних ставок, зокрема торгівлю внутрішньо ігровими цінностями.
  • Організація кіберспортивних турнірів, змагань і ліг. Як спонсорувати кібертурніри й заробляти на них. Що краще: провести самому або через оператора. Успішні кейси й чому в них вчитися.

Паралельно з конференцією буде відкрита демозона, у якій нішеві компанії представлять свої продукти й послуги.

Більше інформації – на сайті eSPORTconf Ukraine 2019.