Екс-голова "Укрзалізниці" виступає проти перехресного субсидування на залізниці.
Народний депутат від Партії регіонів, міністр транспорту та зв'язку опозиційного уряду, екс-голова "Укрзалізниці" Володимир Козак виступає проти політики перехресного субсидування на залізниці. Про це він заявив сьогодні на прес-конференції, передає кореспондент РБК-Україна. За його словами, рентабельність вантажних перевезень на залізниці сьогодні складає близько 40%, тоді як пасажирські перевезення залишаються збитковими. В.Козак зазначив, що цю збитковість нинішнє керівництво Міністерства транспорту та зв'язку покриває за рахунок вантажних перевезень. На його переконання, така політика призводить до недофінансування вантажного сектору "Укрзалізниці". В.Козак також додав, що пасажирські перевезення необхідно не дотувати за рахунок вантажних, а фінансувати з держбюджету. Крім того, В.Козак розкритикував в цілому діяльність керівництва Міністерства транспорту та зв'язку. Зокрема, за його словами, на конкурсах із закупівлі товарів і послуг для "Укрзалізниці" "перемагають потрібні комерційні підприємства, наближені до коаліції, шляхом демпінгування цін". Після укладення угод ціни на товари та послуги зростають в декілька раз, додав він. В.Козак також зазначив, що в 2008 р. приріст транзитних перевезень на залізниці склав лише 6%, в той час як в 2007 р. цей показник складав 30%. У сфері зв'язку ж, за його словами, в 2008 р. втрачено 1 млрд грн.