ru ua

ЄБРР підтвердив зацікавленість у будівництві третьої лінії харківського метро

Директор Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні Шевки Аджунер в листі першого заступника міністра економічного розвитку і торгівлі України Анатолію Максюті підтвердив зацікавленість банку у фінансуванні будівництва третьої лінії метрополітену в місті Харкові.

Директор Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні Шевки Аджунер в листі першого заступника міністра економічного розвитку і торгівлі України Анатолію Максюті підтвердив зацікавленість банку у фінансуванні будівництва третьої лінії метрополітену в місті Харкові. Про це йдеться в повідомленні прес-служби Харківської міської ради.

У листі директор ЄБРР в Україні зазначив, що зараз банк залучає грантове фінансування для підготовки техніко-економічного обґрунтування проекту. Процес прийняття остаточного рішення може завершитися вже до кінця 2015 р. з підписанням кредитної угоди.

"Я із задоволенням підтверджую нашу зацікавленість у тому, щоб розглянути можливість фінансування Проекту продовження третьої лінії метро в місті Харкові у вигляді кредиту, залученого державою, на суму до 175 млн євро. Ми припускаємо паралельне фінансування цього проекту Європейським інвестиційним банком. ЄБРР зараз привертає грантове фінансування для підготовки техніко-економічного обґрунтування проекту. Згідно з узгодженим розкладом, процес проведення тендеру і відбору консультанта для підготовки техніко-економічного обґрунтування планується на вересень-жовтень 2014 року, і техніко-економічне обґрунтування повинне бути підготовлене до лютого 2015 року. Після завершення оцінки обґрунтування і повідомлення результатів Оцінки Екологічного та Соціального Впливу ми надамо проект на розгляд і остаточне прийняття Операційним комітетом банку та Радою директорів. Очікується, що цей процес ухвалення завершиться до кінця 2015 року з підписанням кредитної угоди незабаром після цього", - сказано в листі.

У свою чергу заступник Харківського міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста Ігор Терехов зазначив, що незважаючи на важку соціально-економічну і політичну ситуацію в Україні, Харкову вдається вести настільки важливі і результативні переговори з іноземними інвесторами, не зупинятися у своєму розвитку і продовжувати розширювати транспортну інфраструктуру міста.

Довідка.

Загальна вартість проекту "Будівництво третьої лінії Харківського метрополітену" становить 3 млрд 272,7 млн грн, з яких залучені кредитні кошти повинні скласти 3 млрд 105 млн грн, власні кошти підприємства - 148,8 млн грн, кошти міського бюджету - 18,9 млн грн. Термін реалізації проекту - 15 років, термін окупності - 10 років.