ua en ru

Донецька залізниця перейшла на триденний режим роботи

Донецька залізниця (ДЗ) перейшла на триденний режим роботи в результаті спаду вантажних перевезень.

Донецька залізниця (ДЗ) перейшла на триденний режим роботи в результаті спаду вантажних перевезень. Про це йдеться в повідомленні прес-служби донецької залізниці.

"З метою збереження колективу Донецької залізниці вперше найбільший перевізник в країні змушений перевести своїх співробітників на триденний режим роботи, так як гостро стоїть питання виплати заробітної плати та соціальних гарантій, передбачених Колективним договором", - йдеться в повідомленні.

Згідно з повідомленням, в останні місяці поточного року спостерігається стійка тенденція спаду вантажних перевезень. Так, у червні навантаження Донецької залізниці в середньому на добу становила 372 тис. т різних вантажів, у липні цей показник знизився до 315 тис. т, зараз за 11 діб у серпні середньодобова навантаження знижена ще вдвічі і становить 153 тис. т.

Внаслідок руйнування залізничної інфраструктури сьогодні не працюють основні грузопогрузочные станції по вантаженні вугілля, коксу, залізорудної сировини для гірничо-металургійного комплексу, що вже негативно позначилося на роботі промислових підприємств Донбасу.

Як наголошується, що через руйнування інфраструктури Донецька залізниця не має можливості відправляти вантажні вагони більш ніж з 50-ти основних вантажних станцій. Так, повністю припинені вантажні перевезення в Луганській області, не здійснюється рух на головному західному ходу Донецьк-Красноармійськ-Чаплине, куди прямує близько 70% вантажів одного з найбільших у країнах СНД і Балтії та найбільшого в Україні - Ясинуватського залізничного вузла.

"Зараз закриті такі станції як: Амвросіївка, Антрацит, Артемівськ, Борисівка, Воскресенська, Микитівка, Горлівка, Дебальцеве, Должанська, Комунарськ, Курдюмівка, Луганськ, Лутугине, Попасна, Розсипна, Старобільськ, Стаханов, Штерівка та інші", - зазначили в ДЗ.

У прес-службі підкреслили, що значно погіршує фінансове становище борг за перевезення вантажів ДП "Вугілля України" перед Донецькою залізницею, який перевищує 282 млн грн. Також Донецька залізниця несе величезні збитки від перевезень пасажирів у приміському і дальньому сполученні, а також великі витрати спрямовуються на відновлення після руйнувань інфраструктури і рухомого складу в результаті військових дій в Донбасі.

Нагадаємо, прокуратурою Донецької обл. за фактами псування майна в результаті бойових дій ДП "Донецька залізниця" за станом на 5 серпня відкрито 20 кримінальних проваджень.