Частка тютюну та алкоголю у зовнішній рекламі з кожним роком знижується.

Зниження сукупної долі тютюну та алкоголю у зовнішній рекламі відбувається із темпом 5% за рік. Про це сьогодні повідомив директор компанії "Український медіа монітор", що спеціалізується на дослідженні ринку зовнішньої реклами, Юрій Чаруха. За його словами, доля тютюну та алкоголю у 2005 р. по зайнятіх рекламних площах склала 19,8%, а по бюджетах близько 25%; то у 2006 р. - по площах 14,7%, а по бюджетах 19,5%. Також, за словами Ю.Чарухи, якщо сегмент ринку тютюну та алкоголю йде з лав домінуючого, це абсолютно природній процес. "Це результат не лише розвитку ринку, а й загального підходу усієї рекламної громади до цієї проблеми", - сказав він, відзначивши, що одразу забирати у ринку 20% не можна, оскільки це призведе до суттєвих втрат компаній.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся