ua en ru

Для самостійних рекламних продажів 6 телеканалів України об'єдналися в телегрупу StarLightMedia.

Для самостійних рекламних продажів 6 телеканалів України об'єдналися в телегрупу StarLightMedia. Про це на прес-конференції заявила глава наглядової ради телегруппи StarLightMedia Олена Франчук, передає кореспондент РБК-Україна. "Такі телеканали як ICTV, "Новий", СТБ, М1, М2 і QTV об'єдналися з метою створення власного будинку продажів рекламного часу... Ми починаємо самостійні продажі вже з 1 січня 2010 р., що дозволить рекламодавцям більш оптимально реалізовувати свої маркетингові цілі, а телеканалам збирати більше коштів для розвитку", - сказала вона.

За словами директора StarLightMedia Олександра Богутського, на даний момент аудиторія від 14 до 49 років є найпривабливішою для рекламодавців, і на даний момент в сумі аудиторія телегрупи телеканалів в цій віковій категорії складає 35%. В той же час керівник будинку рекламних продажів StarLightMedia Андрій Партика заявив: " За нашими оцінками, на даний момент група 6 телеканалів отримує приблизно 50% всіх рекламних грошей на ринку, і коли почнуться самостійні продажі, про що вже досягнуті домовленості з рекламодавцями, ми плануємо збільшити цей показник".