ua en ru

Чистий обсяг продажу французького рітейлера Carrefour у III кварталі зріс на 6,7% - до 25,6 млрд євро

Чистий обсяг продажу французького рітейлера Carrefour SA у III кварталі 2010 р. зріс на 6,7% - до 25,6 млрд євро. Такі дані містяться в квартальному звіті компанії. Оприлюднені цифри дещо перевершили очікування аналітиків. Майже 7-відсоткове збільшення продажу, як пояснено в звіті, завдячує високим темпам зростання на нових для рітейлера ринках, таких як Китай і Латинська Америка.

При цьому Carrefour зменшено прогноз щодо валового прибутку за 2010 р. з 3,1 до 3 млрд євро. У компанії пояснюють погіршення прогнозу низькими показниками роботи магазинів рітейлера в Бразилії.

Carrefour SA - другий за ринковою капіталізацією рітейлер після американської Wal-Mart Stores, поєднує різноманітні формати магазинів: гіпермаркети, супермаркети, дискаунтери, цілодобові та дрібнооптові магазини. У вересні 2008 р. компанія повідомляла про намір інвестувати протягом п'яти років 100 млн дол. у створення мережі гіпермаркетів у Краснодарському краї Росії, а також мала плани відкрити магазин у м. Липецьку. Проте в нинішньому звіті про продаж компанія повідомила про намір згортати бізнес у Росії, зважаючи на відсутність перспективи вийти в лідери ринку. Нині в Росії відкрито два магазини Carrefour - у Краснодарі та Москві, причому останній було відкрито лише в червні 2009 р. Чистий прибуток Carrefour у I півріччі 2010 р. склав 82 млн євро порівняно з чистими збитками на 58 млн євро роком раніше.