ua en ru

Чистий прибуток рітейлера Metro за 9 місяців 2011 р. зросла на 29% - до 227 млн євро

Чистий прибуток (доступна для розподілу серед акціонерів) німецького оператора роздрібної торгівлі Metro Group AG за 9 місяців 2011 р. зросла на 29% і склала 227 млн євро, тоді як роком раніше компанія отримала чистий прибуток у розмірі 176 млн євро. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні фінансовому звіті компанії.
Чистий обсяг продажу Metro за 9 місяців 2011 р. незначно знизився (-0,6%) і склав 47,232 млрд євро проти 47,522 млрд євро роком раніше. Показник EBIT (прибуток до вирахування витрат відсотків і податків) за звітний період 2011 р. досяг 972 млн євро і виявився на 22,4% вище аналогічного показника за перші 9 місяців 2010р., зафіксованого на позначці 794 млн євро.
Чистий прибуток, доступна для розподілу серед акціонерів) Metro, за III квартал 2011 р. зросла на 27,5% і становив 190 млн євро, тоді як за аналогічний період роком раніше компанія отримала чистий прибуток у розмірі 149 млн євро. Чистий обсяг продажу Metro за III квартал 2011 р. знизився на 2%, склавши за підсумками кварталу 15,977 млрд євро проти 16,299 млрд євро роком раніше. Показник EBIT за звітний період досяг 563 млн євро і виявився на 32,5% вище аналогічного показника за III квартал 2010 р., зафіксованого на позначці 425 млн євро.
Metro Group - четверта за величиною торгова компанія в світі. Її операційна діяльність здійснюється торговими підрозділами незалежно на відповідних ринках: Metro/Makro (формат Cash&Carry), Real/Extra (роздрібний продаж продовольчих товарів), Media Markt, Saturn (домашня електронна техніка), Praktiker (формат "все для дому" і "зроби сам"), Galeria Kaufhof (формат універмагу).