ua en ru

Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" за 9 місяців 2011 р. збільшилася на 27% - до 201 млн дол

Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" (MHP) за 9 місяців 2011 р. порівняно з аналогічним періодом 2010 р. збільшилася на 27% і становить 201 млн дол. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Загальний дохід компанії виріс на 30% і становить 880 млн дол., показник EBIDTA виріс на 30% - до 301 млн дол., консолідована маржа EBIDTA залишилася на рівні 34%.
Середня ціна продажу курячого м'яса за 9 місяців 2011 р. виріс на 7% і становить 14,39 грн, середня ціна соняшникової олії збільшилося на 54% - до 1 тис. 297 дол/т.
Обсяги продажів курятини збільшилися на 13% за 9 місяців 2011 року порівняно з аналогічним періодом минулого року і склали 282 тис. т.
Чистий прибуток компанії в III кварталі 2011 р. збільшилася на 105% і становить 115 млн дол.
Нагадаємо, в 2010 р. "Миронівський хлібопродукт" збільшив чистий прибуток на 35% - до 215 млн дол.
"Миронівський хлібопродукт" - вертикально-інтегрована компанія, один з найбільших виробників продуктів з домашньої птиці в Україні (в Україні представлена брендами "Наша Ряба", "Легко!"). Компанія управляє близько 280 тис. га землі.