ua en ru

Brunswick Rail веде переговори про розміщення замовлення на виробництво більше 7 тис. залізничних вагонів з українськими виробниками.

Brunswick Rail веде переговори про розміщення замовлення на виробництво більше 7 тис. залізничних вагонів з українськими виробниками, повідомили "Комерсант Україна" в компанії.

За словами керівника відділу маркетингових і аналітичних досліджень Brunswick Rail Дмитра Бовикина, таку кількість вагонів планується купити протягом півтора-двох років. Зараз парк компанії складається з 12,5 тис. вагонів. "Ми обрали українські підприємства, тому що їх продукція якісніша, ніж російська, а ціни вигідніші", - пояснив Д.Бовикин. За його словами, вагони використовуватимуться в Росії, але через три-чотири роки компанія має намір вийти і на український ринок.

Для розширення парку вагонів компанія привертає кредити - 100 млн дол. у Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР), ще 200 млн дол. у Міжнародної фінансової корпорації (IFC). На ці кошти планується купити 5,5 тис. вагонів, для придбання ще 1,5 тис. будуть привернуті кредити у низки європейських комерційних банків. "Рада директорів банку 25 травня підтримала виділення коштів Brunswick", - повідомив старший радник ЄБРР Річард Уолліс. А згідно повідомленню IFC корпорація розгляне питання виділення кредиту компанії протягом червня. Зараз IFC є акціонером Brunswick.

Найбільш вірогідним партнером в Brunswick називають Стахановський вагонобудівний завод (СВЗ). "Ми вже працювали зі СВЗ - в кінці минулого року ми уклали контракт майже на 2 тис. вагонів. Завод тоді простоював, і ми змогли домовитися про дисконт", - говорить Д.Бовикин. Зараз, за оцінками експертів, середня ціна вагону складає 55 тис. дол. "Всього цього року ми виробили 2,8 тис. вагонів, всі вони були експортовані в РФ. За підсумками року ми плануємо виробити близько 6 тис. одиниць", - говорить голова правління СВЗ Віталій Касінов.

На контракт претендує і Крюковський вагонобудівний завод (КВБЗ). Там відзначають, що також до 90% всіх замовлень роблять для РФ. "На відміну від Росії і Білорусі, у нас не тільки немає держпідтримки, але і навпаки - введений мораторій на підвищення тарифів "Укрзалізницею". В результаті внутрішнього ринку в Україні більше немає", - говорить директор з маркетингу КВБЗ Олександр Меньков. За його словами, через те що навесні металурги підвищили ціни, компанія була вимушена збільшити вартість вагонів до 60 тис. дол. за одиницю. "В результаті ми втрачаємо клієнтів - терміни окупності вагону збільшилися, і компаніям невигідно їх купувати", - додає він.