ua en ru

Авіакомпанія Windrose взяла літак Airbus A330-223 у лізинг на 5 років

Авіакомпанія Windrose взяла літак Airbus A330-223 у лізинг на 5 років. Про це заявив генеральний директор Windrose Володимир Каменчук, передає кореспондент РБК-Україна.

Сьогодні літак прибув пасажирським рейсом із Анталії в аеропорт "Бориспіль".

Каменчук зазначає, що цей літак дасть можливість повернути для України дальномагістральні рейси.
"Шлях був дуже непростий і непростим буде початок експлуатації цього літака, бо що це новий літак для компанії, це нова філософія, це дальньомагістральні рейси. Але в той же час, я вважаю, що це є необхідність, не тільки для компанії, це є необхідність для України, тому що ми маємо право на безпосадковий переліт до далеких країн і, на жаль, у зв'язку з банкрутством "Аеросвіту" ця можливість вже більше року як неприсутня на нашому ринку. Я думаю, що поява нашого літака дасть можливість компенсувати ці втрати наших пасажирів, наших клієнтів", - розповів Каменчук.

"Оскільки це оперативний лізинг, то ми взяли його за місячну оренду близько 400 тис. дол.", - зазначив він. В компанії сподіваються, що літак себе окупить вже за перший рік.

Перший дальньомагістальний рейс літак здійснить 23 жовтня.

Airbus А-330, за максимальної висоти польоту у 12 500 м над рівнем моря та дальності польоту у 13 400 кілометрів дозволяє організовувати прямі безпосадкові далекомагістральні рейси. Салон Airbus A330 має таке компoнування: 69 крісел преміум класу, 261 - економ класу. Довжина літака становить 58,82 м, висота - 17,39 м, розмах крила у 60,30 м та ширина кабіни - 5,28 м.

"Я думаю, що ми повернено Пунта-Кану, єдине, що трошки зсунемо. Ми плануємо її розпочати виконувати ближче до Нового року, це пов'язано з цим, що це цікавий, але складний напрямок, він виключно туристичний, не має можливості продавати тільки квитки, фактично не має пасажирів, які хочуть самостійно полетіти до Пунта-Кани", - також повідомив Каменчук.

Крім того, за його словами, авіакомпанія планує взяти ще один літак для запуску програми з Японією.

"Другий літак в нас планується вже ближче до літнього сезону і основне його завдання буде велика програма з японськими партнерами і я думаю, що це буде дуже цікаво такрж для наших громадян і наших пасажирів. Загалом ми плануємо на все літо, починаючи з червня до вересня місяця. Там будуть рейси з Києва до Японії і далі з Японії в Австралію і в Канаду. Там буде декілька аеропортів в Японії", - розповів Каменчук.