ua en ru

Аварійна служба "Дніпропетровськгазу" обробляє понад 300 звернень за день

Аварійна служба "Дніпропетровськгазу" обробляє понад 300 звернень за день Аварійна служба "Дніпропетровськгазу" щодня обробляє понад 300 звернень від споживачів

З початку року аварійні бригади ПАТ "Дніпропетровськгаз" відреагували майже на 100 тис. заявок від споживачів регіону. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Наголошується, що з настанням холодів щодня диспетчери служби "104" отримують понад 300 дзвінків від споживачів з усієї області.

"Кількість звернень зростає у зв'язку з тим, що при обігріві домівок люди часто ігнорують прості правила безпеки. В результаті таких дій виникають порушення в роботі газових приладів, що зазвичай призводить до накопичення у приміщенні продуктів горіння, які викликають отруєння у споживачів", - зазначила технічний директор ПАТ "Дніпропетровськгаз" Тетяна Бузовська.

У цьому році в Дніпропетровській області через порушення правил використання газу в побуті сталося вже два нещасних випадки, в яких постраждала одна людина. Фахівці компанії просять споживачів особливо ретельно стежити за роботою газових приладів в зимовий час, а також регулярно провітрювати приміщення під час їх роботи, перевіряти тягу в димових і вентиляційних каналах, а не обігрівати приміщення за допомогою плит і духових шаф.

Крім того, працівники газової компанії застерігають, що встановлювати електровитяжки з примусовою вентиляцією в приміщеннях, де працюють газові прилади з відводом продуктів згорання в димохід, заборонено.