Аварійна служба "Дніпрогазу" опрацювала 28,8 тис. заявок споживачів
АДС ПАТ "Дніпрогаз" прийняла від споживачів 28,8 тисяч заявок
Впродовж 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Дніпрогаз" прийняла від споживачів 28,8 тисяч заявок, з яких 22,6 тисяч - про витоки газу. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Більшість звернень, що надходять до АДС, пов’язані з витоком газу, решта – з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів та обладнання. Причиною виникнення надзвичайної ситуації може стати навіть незначна несправність, зазначили у компанії.
"Дотримуючись простих правил безпеки під час використання газу в побуті споживачі зможуть запобігти виникненню аварійних ситуацій. Наприклад, у жодному разі не можна використовувати газову плиту для обігріву помешкання, а також користуватися газовими колонками та котлами за відсутності тяги. Якщо ви відчули запах газу, закрийте газові крани та провітріть приміщення, не запалюйте вогонь, не вмикайте світло чи електроприлади. Викликайте аварійну службу за телефоном 104", - говорить технічний директор ПАТ "Дніпрогаз" Юрій Безпрозваний.
Для оперативного реагування при виникненні аварійних ситуацій автомобільний парк екстреної служби "104" укомплектований понад десятком сучасних машин Volkswagen Transporter, які оснащенні спеціальним радіозв’язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами.
"Якість та оперативність виконання спеціалістами АДС своїх службових обов’язків залежить від рівня їх професійної майстерності та оснащення. Тому значну частину ресурсів компанія скеровує на закупівлю обладнання, оновлення автопарку, підтримання укомплектованості аварійних машин", - наголошує Юрій Безпрозваний.