ua en ru

Amazon презентувала новий платіжний сервіс

Корпорація Amazon представила новий сервіс під назвою "Login and Pay with Amazon" ("Зайди і оплати через Amazon"). Про це стало відомо на Money2020 - щорічній події, присвяченій платіжним і фінансовим сервісам.

Корпорація Amazon представила новий сервіс під назвою "Login and Pay with Amazon" ("Зайди і оплати через Amazon"). Про це стало відомо на Money2020 - щорічній події, присвяченій платіжним і фінансовим сервісам, передає "Росія 24".

Новий продукт корпорації дозволить партнерським компаніям розміщувати на своїх сайтах відповідну кнопку, яка дозволить споживачам робити оплату за допомогою сервісу Amazon.

Таким чином, обираючи спосіб оплати при купівлі, клієнт зможе побачити не тільки кнопки вибору кредитних карт і PayPal, а й кнопку Amazon. Оплату можна буде здійснити на сайтах, а також на Kindle, iOS або Android з комісією 2,9%+0,30 дол.

Очевидно, корпорація складе серйозну конкуренцію найбільшому платіжному оператору PayPal і, ймовірно, зможе завоювати значну частку ринку електронних платежів.

"У Amazon більше 215 млн активних користувачів. "Login and Pay with Amazon" дозволить компаніям перетворити мільйони наших користувачів на своїх клієнтів", - заявив віце-президент Amazon із платіжних сервісів Том Тейлор.

Компанія Amazon є другою після технологічного гіганта Apple за обсягом даних про кредитні карти споживачів. База купертинської компанії налічує 575 млн активних акаунтів.

У серпні стало відомо, що Facebook має намір створити власний платіжний сервіс, який не вимагатиме введення платіжних даних, а використовуватиме дані користувача, який зареєстрований у мережі. Повідомлялося, що новий сервіс дозволить робити покупки без необхідності введення платіжних даних (наприклад, даних кредитних карт), використовуючи свої реєстраційні дані в соцмережі.

Нагадаємо, Amazon - американська компанія, найбільша за оборотом серед тих, що продають товари та послуги через Інтернет, зі штаб-квартирою в місті Сіетл, штат Вашингтон.

Головний виконавчий директор Джефф Безос має намір зробити Amazon корпорацією, що надає споживачам весь спектр інтернет-послуг. Торік така політика привела до зростання продажів на 27% - до 61,1 млрд дол.

У серпні засновник онлайн-ритейлера Amazon Безос придбав The Washington Post за 250 млн дол.

Amazon.com - один з перших інтернет-сервісів, орієнтованих на продаж товарів масового попиту, найбільша у світі за обігом компанія, що продає товари і послуги через Інтернет. На даний час сервіс Amazon.com охоплює 34 категорії товарів, у тому числі електронні книги, побутову електроніку, дитячі іграшки, продукти харчування, господарські товари, спортивні товари та ін.

Чистий збиток американської компанії Amazon.com Inc. у 2012 р. склав 39 млн дол. проти чистого прибутку в 631 млн дол., зафіксованого роком раніше.