ua en ru

"Яндекс" намагається відвоювати російськомовну аудиторію у Google

"Яндекс" запустив персоналізовану технологію пошуку під назвою "Рейк'явік". Тепер пошукова система запам'ятовує запити користувачів та їхню мову і визначає, чи цікавлять його англомовні ресурси. Експерти вважають, що російський пошуковик намагається відвоювати російськомовну аудиторію у Google, де користувачі традиційно шукають інформацію на зарубіжних ресурсах.
"Платформа враховує поведінку користувача: історія запитів зберігається для конкретного браузера, при цьому вона абсолютна анонімна - в ній не міститься жодної інформації про людину, яка задає ці запити, - пояснює Ростислав Шоргін, керівник відділу маркетингу пошукових сервісів" Яндекса ". - Відповідно, чим менше користувач клацає на англомовні результати, тим менше він їх бачить, і навпаки ", - йдеться в повідомленні.