ua en ru

"Яндекс" почав шукати за записами користувачів Facebook з України

Російська компанія "Яндекс" уклала договір із Facebook, отримавши повний доступ до публічних даних соцмережі (firehose).

Російська компанія "Яндекс " уклала договір із Facebook, отримавши повний доступ до публічних даних соцмережі (firehose). Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

"Записи з "Фейсбуку" вже сьогодні можна знайти в пошуку по блогах, пізніше вони з'являться і в основному пошуку "Яндекса" - на yandex.ua", - йдеться в повідомленні.

Як наголошується, "Яндекс" отримує відкриті дані користувачів Facebook із країн СНД і Туреччини. Зараз в пошуку по блогах доступні записи жителів Росії, України, Білорусі та інших країн СНД. Свіжі пости потрапляють на blogs.yandex.ua майже відразу після публікації.

"Наприклад, користувачі можуть подивитися, що говорять у Facebook про нові серії про Шерлока Холмса. Трохи пізніше будуть доступні не тільки пости, але й коментарі до них. Зрозуміло, в пошук не потраплять профілі та записи, закриті для широкої публіки", - наголошується в повідомленні.

Дані Facebook будуть використовуватися також для поліпшення відповідей пошуку - наприклад, за запитами про нещодавні події. Там, де це доречно, "Яндекс" буде додавати в результати пошуку свіжі статті або відеоролики, що викликали інтерес у Facebook.
Крім того, популярність матеріалів у цій соцмережі буде враховуватися при ранжируванні.

Нагадаємо, раніше Facebook віддавав пошук тільки компанії Bing (належить корпорації Microsoft).

"Яндекс" (материнська компанія Yandex N.V. зареєстрована в Нідерландах) є однією з найбільших російських IT-компаній і четвертим пошуковиком у світі за кількістю оброблених запитів.

"Яндекс" з'явився в 1997 р., 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши, таким чином, на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу "A" почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market.

В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.

Чистий прибуток "Яндекса" у III кварталі 2013 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року, зріс на 118% - до 5 млрд руб. (157,5 млн дол.).