ru ua

Чистий прибуток "Яндекса" в III кварталі виріс більш ніж в два рази

Чистий прибуток "Яндекса" по US GAAP виріс на 118% - до 5 млрд руб. (157,5 млн дол.) у III кварталі 2013 р. порівняно з аналогічним періодом минулого року, випливає з матеріалів компанії.

Чистий прибуток "Яндекса" по US GAAP виріс на 118% - до 5 млрд руб. (157,5 млн дол.) у III кварталі 2013 р. порівняно з аналогічним періодом минулого року, випливає з матеріалів компанії.

Скоригований чистий прибуток "Яндекса" виріс на 44% - до 3,2 млрд руб. Виручка компанії збільшилася на 40% - до 10,2 млрд руб. Виручка за вирахуванням винагороди партнерам піднялася на 32% - до 7,96 млрд руб. Операційний прибуток за звітний період склав 3,2 млрд руб. - на 28% більше, ніж роком раніше.

Між тим чистий прибуток "Яндекса" за 9 місяців 2013 р. збільшився на 83% - до 10,1 млрд руб. Скоригований чистий прибуток компанії виріс на 49% - до 8,6 млрд руб. Виручка "Яндекса" піднялася на 37% і склала 27,4 млрд руб. Виручка за вирахуванням винагороди партнерам зросла на 35% - до 22,4 млрд руб. При цьому операційний прибуток компанії склав 8,9 млрд руб. - на 41% більше, ніж за 9 місяців 2012 р.

Раніше в цьому місяці "Яндекс" став новим власником сервісу "КиноПоиск" - найбільшого російськомовного порталу про кіно. За даними comScore Media Metrix, "КиноПоиск" займає 16-е місце в списку найбільш популярних сайтів Росії, щомісяця сервісом користуються 18,6 млн чоловік.

"Яндекс" (материнська компанія Yandex NV зареєстрована в Нідерландах) є однією з найбільших російських IT-компаній та четвертим пошукачем у світі за кількістю оброблених запитів.

"Яндекс" з'явився в 1997 р., 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com вийшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу "A" почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market.

В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.