"Укрзалізниця" замінить близько 7,5 млн дерев'яних шпал на залізобетонні

Державна адміністрація залізничного транспорту України розробляє програму масової заміни дерев'яних шпал на залізобетонні. Таким чином, від загальної кількості дерев'яних шпал на головних коліях (7,5 млн штук на 4,9 тис. км) залишиться близько 2% - тільки там, де неможливо використовувати залізобетонні, виходячи зі сфери їх застосування, повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

Це ділянки шляху з вузькою колією, з кривими радіусом менше 200 м і мости зі зниженою несучою здатністю, які експлуатуються на дерев'яних брусах. Протяжність таких ділянок становить всього 671 км. На інших, згідно із завданням Генерального директора "Укрзалізниці" Володимира Козака, в найкоротші терміни буде проведено максимальне вилучення дерев'яних шпал. Графік таких робіт по всіх залізницях буде затверджений до кінця поточного місяця.
Щорічно ремонти колії, завдяки модернізації та демонтажу малозадіяних дільниць скорочується протяжність шляхів на дерев'яних шпалах у середньому на 1 тис. км. Зараз такі ділянки становлять трохи більше 16% від загального кілометражу головних шляхів, це 4,9 тис. км.
"Укрзалізниця" зазначає, що за вартістю ці два види шпал (з урахуванням необхідного рейкового скріплення) різняться незначно: 703 грн і 640 грн за одиницю виробу. Але термін придатності залізобетонної шпали - 50 років, а дерев'яної - втричі менше. Виходячи з життєвого циклу кожної залізобетонної шпали, економія від її застосування становить 1 тис. 217 грн, а в перерахунку на 1 км шляху - 2 тис. 238 тис. грн.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся