ua en ru

"Укрзалізниця": Державні вагонні компанії почнуть працювати в Україні з 1 січня 2012 р


Державні вагонні компанії почнуть працювати в Україні з 1 січня 2012 р. Як повідомляє прес-служба "Укрзалізниці" з посиланням на заступника генерального директора підприємства Петра Науменка, нині готові всі нормативні документи для старту роботи таких компаній, на баланс яких будуть переведені вагони інвентарного парку "Укрзалізниці".
"Вся технологія вже розписана, люди проінструктовані - усе готово для створення вагонних компаній. Також на сьогодні вже створений логістичний центр, який буде керувати логістичним процесом по використанню цього рухомого складу", - повідомив Науменко.
За умов дефіциту рухомого складу та його постійних затримок за межами України "Укрзалізницею" було прийнято рішення щодо передачі вагонів на баланси державних підприємств, підпорядкованих їй. Таким чином, українська залізниця планує унеможливити безконтрольне використання наших вагонів за межами України та повернути їх в країну для забезпечення потреби вітчизняних підприємств.
Зокрема, визначено, що парк піввагонів буде переданий на баланс ДП "Дарницький вагоноремонтний завод" і ДП "Український державний центр по експлуатації спеціалізованих вагонів "Укрспецвагон". Також на балансі "Укрспецвагона" будуть знаходитися окатишевози.
Якщо за технічне обслуговування та робочий стан вагонного парку відповідатимуть компанії, на балансі яких вони будуть заходитися, то логістикою буде опікуватися нещодавно створене ДП "Український транспортно-логістичний центр". Вже підписані договори на 2012 рік, які регламентуватимуть роботу з вагонами, що змінять статус на "власний" між вагонними компаніями, логістичним центром та основними вантажовідправниками. Також розпочалася договірна компанія з клієнтурою, з експедиторськими й операторськими компаніями, що мають свій рухомий склад, для того, щоб працювати загальним пулом вагонів. "Паралельно з цим ведуться переговори із залізничними адміністраціями країн СНД, для того щоб логістичний центр міг укласти з ними угоди по керуванню нашим парком за межами України і їхніми вагонами на нашій території на паритетних умовах", - розповів Науменко.
У майбутньому схема, коли за кожним типом вагонів буде закріплений власник в особі державного підприємства, буде поширена і на інші типи вантажного рухомого складу. Зокрема, криті вагони будуть передані на баланс ДП "Український державний центр рефрижераторних перевезень "Укррефтранс", платформи та транспортери - на баланс Українського державного центру транспортного сервісу "Ліски", спеціальний рухомий склад - на баланс ДП "Стрийський вагоноремонтний завод".