ua en ru

"Укрзалізниця" до кінця 2011 р. має намір відмінити 23 поїзди

"Укрзалізниця" до кінця 2011 р. має намір відмінити 23 поїзди та змінити періодичність курсування 13 поїздів. Про це повідомляє прес-служба залізниці.

Зазначається, що упродовж останнього часу "Укрзалізницею" на основі спеціальної автоматизованої системи аналізу здійснено повний аудит пасажиропотоку, який повною мірою відображає заповненість кожного поїзда, кількість пасажирів, які здійснюють посадку-висадку на конкретній зупинці тощо.

"Перегляд системи маршрутів пасажирських перевезень назрів давно. І ще раз упевнитися у цьому допомогла комп'ютерна система аналізу пасажиропотоку, яку ми запровадили в експлуатацію з травня 2011 р. Завдяки аналізу стало наочно видно, які поїзди курсують порожніми, які використовуються як приміські, де, навпаки, не вистачає вагонів тощо. Такий повний аналіз пересування пасажирів робиться вперше за 20 років, і він має допомогти нам побачити "вузькі" місця та покращити економіку пасажирських перевезень", - зауважив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак.
Як зазначив начальник Головного пасажирського управління "Укрзалізниці" Олександр Іванько графік та маршрути руху поїздів дальнього сполучення не переглядалися з часів СРСР, давно не відповідають реальним транспортним потребам пасажирів та вимогам щодо швидкості та комфортності перевезень. "Час не стоїть на місті, світ постійно змінюється, і ми маємо бути адекватними цим змінам. Сьогодні є нові маршрути слідування, способи пересування пасажирів за рахунок більшої популяризації авто- та авіатранспорту і залізничний транспорт також повинен пристосовуватися до цих змін та розробляти нові схеми організації перевезення пасажирів", - розповів Олександр Іванько.
Як з'ясувалося, поїзди дальнього сполучення у більшості випадків не використовуються пасажирами за прямим призначенням. Пасажири користуються поїздами дальнього сполучення як приміськими. Також курсує багато поїздів, де кількість пасажирів, що подорожують з початкової до кінцевої станції, менше 10%.
Отже, за результатами аудиту залізничники провели удосконалення графіка руху поїздів, внаслідок чого скоротили або змінили періодичність курсування поїздам, що їздять напівпорожніми. Зокрема, до кінця 2011 року передбачено відмінити 23 поїзди та змінити періодичність курсування 13 поїздів.
За словами Олександра Іванька, скорочувалися лише ті поїзди, які не затребувані пасажирами. Для прикладу, поїзд №125/126 Дебальцеве-Хмельницький курсує щоденно у кількості 14 пасажирських вагонів. За 9 місяців у цьому поїзді було запропоновано 184 тис. 740 місць, з них всього 6 тис. 287 пасажирів скористалися повним маршрутом слідування, тобто від Дебальцевого до Хмельницька. За 9 місяців поточного року Донецька залізниця витратила на експлуатацію даного поїзда 56,7 млн грн, а покриття витрат становить лише 39,7%. Збитки Донецької залізниці від перевезення пасажирів цим потягом за вказаний період склали 34,2 млн грн.
На тих же напрямках, де спостерігається стійкий попит на перевезення, як розповів Олександр Іванько, будуть запроваджені нові маршрути, збільшена схема поїздів, тобто додані додаткові вагони.