"Укрморрічінспекція": Ведеться активна робота щодо здійснення реєстрації власних суден по всій території України

НовиниПолітика    27.03.2012 - 22:41

"Укрморрічінспекцією" ведеться активна робота щодо здійснення реєстрації власних суден безпосередньо на місцях - по всій території України. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Наразі міжрегіональні територіальні органи "Укрморрічінспекції" вже створено та функціонують в Одесі, Севастополі, Києві, Львові, Дніпропетровську, Маріуполі, Миколаєві, Харкові та Ізмаїлі. Тому населення може безпосередньо на місцях отримати вичерпну інформацію та необхідні форми бланків, а також ознайомитися з нормативно-правовими актами та зразками заповнення відповідних документів. Крім того, для поліпшення та спрощення умов та порядку подання документів на реєстрацію суден "Укрморрічінспекцією" надано своїм територіальним органам повноваження на прийняття від юридичних і фізичних осіб документів, необхідних для здійснення реєстраційних дій у Судновій книзі України.

Опрацьовується питання розміщення працівників "Укрморрічінспекції" і в інших містах України.

Також, зважаючи на збільшення кількості звернень громадян щодо реєстрації плавзасобів, повноваження на здійснення реєстраційних дій у Державному судновому реєстрі, реєстрації маломірного флоту та ведення Суднової книги України отримали і капітани 14 українських морських торговельних портів. Згідно з наказом Мінінфраструктури від 22 березня поточного року № 179 "Про деякі питання здійснення реєстраційних дій у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України" реєстраційні дії мають право здійснювати капітани Ізмаїльського, Іллічівського, Білгород-Дністровського, Одеського, Миколаївського, Херсонського, Євпаторійського, Севастопольського, Керченського, Маріупольського, Бердянського, Феодосійського, а також Ялтинського порту та порту "Южний".

На сьогоднішній день "Укрморрічінспекцією" опрацьовується питання організації надання адміністративних послуг з використанням засобів телекомунікації, а саме електронної черги, яка заощадить час, нерви і кошти, полегшить доступ населення до адміністративних послуг, зробить їх надання прозорим.

"Незважаючи на те, що "Укрморрічінспекція" почала надавати адмінпослуги зовсім нещодавно - з 14 грудня минулого року, нині зазначені повноваження реалізуються відомством у повному обсязі. "Укрморрічінспекція" тільки проходить процес свого становлення, тому звичайно існують певні організаційні труднощі, однак усі вони вирішуються. "Укрморрічінспекція" постійно вживає заходів з метою забезпечення отримання громадянами якісних послуг у сфері морського та річкового транспорту", - відзначив в.о. голови "Укрморрічінспекції" Борис Нікіфоров.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top