ua en ru

"Однокласники" запускають сервіс "Магазини"

Соціальна мережа "Однокласники", спільно з проектом "Товари Mail.Ru" оголосила про початок тестування бета-версії нового сервісу "Магазини", який дасть можливість відкрити власний магазин на "Однокласниках" як великим інтернет-магазинах, так і приватним підприємцям. Про це повідомляє "Росія 24".

Соціальна мережа "Однокласники", спільно з проектом "Товари Mail.Ru" оголосила про початок тестування бета-версії нового сервісу "Магазини", який дасть можливість відкрити власний магазин на "Однокласниках" як великим інтернет-магазинах, так і приватним підприємцям. Про це повідомляє "Росія 24".

Користувачі соцмережі зможуть вибирати товар на віртуальній вітрині і робити замовлення, а надалі й оплачувати покупки на сайті.

Покупець зі свого аккаунта в соцмережі замовляє товар, що доставляється кур'єром продавця, оплата відбувається при отриманні замовлення. За словами керівник соціальної мережі, Іллі Широкова, "Однокласники" планують отримувати відсоток з продажів у розмірі 3%.

Читайте також: Соціальна мережа "Однокласники" оголосила про запуск проекту "Досягнення"

"Магазини - наш дуже великий проект, в який ми віримо. Близько двох років ми проводили експерименти з представниками ринку і на основі цього досвіду був створений новий сервіс. Сьогодні в ОК, за нашими оцінками, близько 200 тисяч підприємців, які використовують соцмережу як один з інструментів дистрибуції. Сервіс "Магазини" дасть їм можливість створити віртуальний каталог на ОК, приймати замовлення, а покупцям - ділитися відгуками про товар, а також бажанням його отримати і оформляти замовлення безпосередньо на сайті ОК", - сказав Ілля Широков

Основна перевага платформи для електронної комерції всередині соціальної мережі, як вважають у Mail.Ru Group, - вірусне поширення при високій активності користувачів.

Такий ефект можливий за рахунок того, що користувачі можуть відзначати бажані товари або товари, якими вони вже володіють. Також у соцмережі з'являться нові кнопки "Я хочу" і "У мене є", які дадуть можливість поширення інформації про товари користувачами.

"За допомогою магазинів в Однокласниках ми даємо власникам груп Однокласників, які займаються комерцією, нові можливості, нові способи взаємодії з користувачами, - говорить Андрій Ефімочкін, керівник напрямку E-Commerce Mail.Ru Group. - Для цього ми поєднуємо використання налагоджених соціальних механізмів Однокласників і комерційних механізмів Товари Mail.Ru"

Сайт "Однокласники", що належить інтернет-холдингу Mail.Ru, є однією з найбільших соцмереж російськомовного Інтернету. Його аудиторія налічує близько 150 млн користувачів. Щодня ресурсом користуються близько 40 млн осіб. Головним конкурентом "Однокласників" в Росії є соціальна мережа "ВКонтакте".

Mail.ru Group (заснована в 1998 р.) - провідний гравець російськомовного сегменту мережі Інтернет. Основні акціонери Mail.ru Group - фонд New Media Technologies Алішера Усманова, південноафриканська медіакомпанія Naspers і китайська Tencent, в сумі володіють 81,14% голосів і 60,34% капіталу. Близько 30% групи знаходиться у вільному обігу у вигляді GDR (Лондонська фондова біржа).

Чистий прибуток Mail.ru Group за міжнародними стандартами фінансової звітності в 2012 р. виріс в 38 разів у порівнянні з 2011 р. - до 38,499 млрд руб (близько 1 млрд 221,2 млн дол). Сукупна сегментна виручка в 2012 р. збільшився на 39% порівняно з попереднім роком і склала 21 млрд 151 млн руб.